renepela
Ouwe rot
Ik heb een prachtige behringer monopoly te koop. Het is een perfecte kloon van de Korg mono/poly. Deze 4 oscilator synth is een bijzonder ding, omdat hij niet alleen als monofone synth, maar ook als polyfone synth gebruikt kan worden, waarbij de oscilators de envelope en het prachtige filter delen.
De monopoly is voorzien van het laatste firmware en in onberispelijke staat. Hij ziet er echt als nieuw uit.
En uiteraard klinkt hij prachtig. Vol, vet en echt analoog.
De crossmodulatie geeft de mogelijkheid tot echt bijzondere geluiden. Een geweldige synth die bij mij helaas vanwege ruimtegebrek weg gaat.
Verzenden kan, maar het risico is voor de koper. Hij is best zwaar (10,3kg) dus ik geef er wel sterk de voorkeur aan dat hij wordt opgehaald bij mij in Barendrecht.
De prijs is vast en volgens mij heel redelijk.
De monopoly is voorzien van het laatste firmware en in onberispelijke staat. Hij ziet er echt als nieuw uit.
En uiteraard klinkt hij prachtig. Vol, vet en echt analoog.
De crossmodulatie geeft de mogelijkheid tot echt bijzondere geluiden. Een geweldige synth die bij mij helaas vanwege ruimtegebrek weg gaat.
Verzenden kan, maar het risico is voor de koper. Hij is best zwaar (10,3kg) dus ik geef er wel sterk de voorkeur aan dat hij wordt opgehaald bij mij in Barendrecht.
De prijs is vast en volgens mij heel redelijk.