Air speelt Moon Safari - Klokgebouw Eindhoven (Za 5 jul 2025)

Heb de uitvoering van Moon Safari onlangs nog op tv gezien. Knap gedaan, maar wel wat steriel. Wel leuk dat ze idd "gewoon" de MS-20 nog live gebruiken, maar volgens mij draaien er ook wel wat achtergrond "tapes" mee. Ik ben op vakantie, anders zou ik wel overwegen om ook te gaan.

Attachments

• IMG_1226.jpeg
    IMG_1226.jpeg
    14,4 KB · Bekeken: 67
Vorig jaar in de Roma in Antwerpen gezien en vond het niet top, hoewel ik toch grote fan ben. Mixgewijs ging het alle kanten uit - de ene moment hun live instrumenten veel te dik in de mix, de andere moment overheerste de backing tracks (ze stonden ook maar met z'n drieën op het podium). Was heel moeilijk om er in te blijven zitten zo... Qua show ook weinig soeps, een beetje saai twee albums afgerateld en het voelde heel lang aan. De reviews waren ook erg uiteenlopend. Wie weet zit het ondertussen strakker he ;)

Ik hou niet zo van Franse kaas dus ik sla hem over. Ik vond Moon Safari zo tegenvallen - eerste nummer echt top, en daarna werd het steeds zoetsappiger en flauwer, op misschien 1 of 2 tracks na. Miskoop (in de tijd dat we nog CDs kochten).

leuk hoe dat verschilt. Ik heb er heerlijker herinneringen aan. Na t clubben t gebeuk zat zijn en iets rustigers op willen zetten tijdens het landen ;)

Dus meestal of air op, of the alltime favs, kruder&dorfmeister en sofa surfers achtige meuk.

Bij all i need ga ik t sowieso niet droog houden. Heerlijke track! Sexy boy vond ik mezelf altijd al, dus bij die plaat stond de handlotion meestal al klaar hoor ;)

Hoewel Kelly wts wel een zeilplaat is blijft ie wel hangen…net als heb je even voor mij van FB…

Stoot vrienden mee, vrouw met tegenzin en halve sf, wordt een leuke avond !

Als ze het verkloten dan ga ik wellicht om een andere reden staan janken 😭

Wij zijn vanavond in het Klokgebouw bij Air. Wie zin heeft in een praatje, tik me vooral op mijn schouder. Herkenbaar aan lichtblauw Synthforum-shirt en blauwe cap.

Veel plezier!

Hele vette show, jammer van de pratende mensen ‘die ook eens een dagje uit hadden’. Wat dat betreft is een techno feestje waarin iedereen in dezelfde mindset zit toch fijner om te zijn 😅

Vond het heel mooie muzikale show, tweede helft na het album zelf was nog gaver dan het eerste. Run en Electronic Performers erg goed uitgebouwd, nog beter dan origineel. All I need versie met dub tape fx ook super. Was wel vaak aan t kijken in hoeverre iets nu live was of op de band, ook door het ingetogen spelen, maar dat is wel logisch bij hun muziek

Was leuk! Kon t allemaal niet zo goed zien vanwege de drukte. Optreden was heel goed. Geluid mocht van mij wel een tikkie harder en die takke hitte was niet te doen. Snap niet hoe hier techno feesten gegeven kunnen worden zonder dat ze bij bosjes neervallen… wel shirtje gescoord als aandenken aan deze super avond 🤘🤘🤘

Vond het ook tof! Podium/licht droeg zeker bij aan sfeer en wegdromen. Ik had hetzelfde met wat nou live was en wat niet. Meestal wel goed te zien en horen. Ik vroeg me wel hoe ze dan die vocoder dingen deden, synthlijntjes die dan ook meelopen ofzo

Bizar warm en tot de laatste meter volgestouwd. Maar genoeg plezier voor een memorabele avond. Volgende keer inderdaad weer een acidfeestje met genoeg dansruimte en alle deuren open.

Ik vond het heel aardig, maar niet fantastisch. En dat was precies ook mijn herinnering van toen ik ze 20 jaar geleden zag. Het geluid stond in het begin wat zacht en waar ik stond was het niet zo lekker gebalanceerd, waardoor sommige partijen niet zo lekker uit de verf kwamen (zoals bv. die prachtige drone-synthlijn op het einde van All I Need). Ik stond rechts op het balkon en kon daardoor wel goed op het tof ingerichte podium kijken. Het viel mij op dat er wel heel veel partijen niet live gespeeld werden. Ik zie dan liever dat ze met een iets grotere band optreden, bijvoorbeeld met een extra toetsenist en een zangeres die de diverse zang- en vocoderpartijen op haar neemt terwijl de heren nog wat andere partijen spelen.

Hoe dan ook een leuke avond gehad en volgens mij zag ik in de verte ergens een Synthforum-shirtje! 👀

Laatst gewijzigd:
Prima show, het visueel aspect was echt een meerwaarde. Ik vond het eerste deel prima, maar om één of andere reden vond ik de flow in het tweede deel sterker. Maar pokkeheet, je moest deze keer niet door het gemorste bier waden, maar wel door het rijkelijk vloeiende zweet.😉

Ik vond het heel aardig, maar niet fantastisch. En dat was precies ook mijn herinnering van toen ik ze 20 jaar geleden zag. Het geluid stond in het begin wat zacht en waar ik stond was het niet zo lekker gebalanceerd, waardoor sommige partijen niet zo lekker uit de verf kwamen (zoals bv. die prachtige drone-synthlijn op het einde van All I Need). Ik stond rechts op het balkon en kon daardoor wel goed op het tof ingerichte podium kijken. Het viel mij op dat er wel heel veel partijen niet live gespeeld werden. Ik zie dan liever dat ze met een iets grotere band optreden, bijvoorbeeld met een extra toetsenist en een zangeres die de diverse zang- en vocoderpartijen op haar neemt terwijl de heren nog wat andere partijen spelen.

Hoe dan ook een leuke avond gehad en volgens mij zag ik in de verte ergens een Synthforum-shirtje! 👀
Ik stond ook rechts op t balkon. Denk dat t geluid beneden int midden wel beter was, maar daar dus ook opgepropte en warmer 🥵

Back