loveyourjunos
Ouwe rot
Ik ga ook! Laten we een geheime handshake afspreken ofzo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga ook! Laten we een geheime handshake afspreken ofzo

Daar bleef bv weinig van over...Bij all i need ga ik t sowieso niet droog houden.
Ik stond ook rechts op t balkon. Denk dat t geluid beneden int midden wel beter was, maar daar dus ook opgepropte en warmerIk vond het heel aardig, maar niet fantastisch. En dat was precies ook mijn herinnering van toen ik ze 20 jaar geleden zag. Het geluid stond in het begin wat zacht en waar ik stond was het niet zo lekker gebalanceerd, waardoor sommige partijen niet zo lekker uit de verf kwamen (zoals bv. die prachtige drone-synthlijn op het einde van All I Need). Ik stond rechts op het balkon en kon daardoor wel goed op het tof ingerichte podium kijken. Het viel mij op dat er wel heel veel partijen niet live gespeeld werden. Ik zie dan liever dat ze met een iets grotere band optreden, bijvoorbeeld met een extra toetsenist en een zangeres die de diverse zang- en vocoderpartijen op haar neemt terwijl de heren nog wat andere partijen spelen.
Hoe dan ook een leuke avond gehad en volgens mij zag ik in de verte ergens een Synthforum-shirtje!![]()