EH Jansen ft. SUNO (Gloomy's droom)

Erik Jansen (Jay30k) heeft op Substack een hele portie controversionele onderwerpen in het licht gezet. Hij vraagt ook aan iedereen om hun meest bijzondere droom door te sturen. Die tekst kopieert hij dan naar SUNO, en die maakt er een lied over. Niks verkeerd aan, integendeel. Ja, die vocals, je moet idd heel erg goed luisteren wat ze zingt... dus feilloos is AI idd niet. Dank om te luisteren en je feed @flyweight :walker:

ik snap niet zo wat dan de lol is om Suno een track te laten generen?
Of heb je alleen parts gebruikt?
Die trance lead aan het begin klinkt tof. Maar die vocals zijn dan weer moeilijker te volgen.
Die Suno heb ik zo juist geprobeerd en het werkt nog ook en klinkt niet eens vals.
Het was in het Nederlands en nog verstaanbaar ook. (Nederlandse invoer.)
Het duurde wel wat lang en vond het daardoor iets verveeld.
Ik hoop het nog verder uit te proberen.
Maar het zal toch wel ouderwets handwerk worden.
Al eerder langer geleden zonder A.I. Toen het nog amper bestond, maakte ik al iets door links en rechts wat van het inernet af te plukken en te combineren.
Wel heb ik een keer grote schoonmaak moeten houden omdat het hier en daar toch tegen plagiaat aan zat van Youtube.
Hier een oud voorbeeld wat ik maakte. Begint een beetje op twee minuten.
Maar Gloomy zei dat ik alles mocht gebruiken en er stond best wat leuk spul op zijn soundcloud en heb er 16 kunnen downloaden.
Van die Engelse tijgers heb ik helaas niets kunnen verstaan. Maar dat los ik wel op. (Ook Engels geleerd op school.)

Toppie, Jacques. Beetje amateuristische video die bij momenten moeilijk te verstaan is, maar ik weet waar je naartoe wil.

Zo, heb je 16 nummer gedownload op mijn SC-pagina?

Benieuwd hoe dit verder zal evolueren.

Tot snel!

Gloomy. :)

Back