electrodancer
Ouwe rot
Hallo
Ik zoek een 6581 sid chip
Mvg
Vincent
Ik zoek een 6581 sid chip
Mvg
Vincent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je kunt al aan goede clones komen voor 25 euro
Yep, heb ik er ook twee van. Dikke prima!
Wat ik van die niet helemaal begrijp is hoe je het type omzet? In de beschrijving staat:Yep, heb ik er ook twee van. Dikke prima!
En ik weet hoe een SID moet klinken, ik maak ook muziek op een Commodore 64 met een 'echte' SID.
Automatic recognition of 6581/8580 mode. You can change it anytime by using simple configuration utility to change the SID type, tune the audio filters and test your ARMSID. Lower power consumption than the original. Easy firmware update from the C64/C128 app.
In een Commodore 64 kan je de chips niet uitwisselen.Wat ik van die niet helemaal begrijp is hoe je het type omzet? In de beschrijving staat:
Maar hoe doe je dat dan als de chip in een synth zit (in mijn geval de TherapSID)? Ik zou het onhandig vinden om 'm in mijn C64 te moeten plaatsen om 'm te kunnen configureren. @Vonmir & @AxiMaxi , hoe doen jullie dat?
Ah, dat stukje info miste ik, dank!De ArmSID schakelt op basis van voltage: bij 12V voeding schakelt de kloon naar 6581, bij 9V naar 8580.
Waar de configuratie tool voor nodig is, is als je het SID-type afwijkend wil hebben van wat de autodetectie zou instellen.Ah, dat stukje info miste ik, dank!