Sjaak
Ouwe rot
Hier nog een leuk artikeltje over balanced VS unbalanced en DI’s voor synths
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het klonk al veel te 'stellig'.Ikzelf gebruik gebalanceerd waar mogelijk, omdat het luider en schoner is.
(waarschuwing:ik heb AI gebruikt voor dit antwoord maar zelf gefilterd)
Geen ervaring met Adat hier@Montfrooij In dat kader vraag ik mij af of het zou helpen (en nog zou werken) als ik de twee ground pins van de adat sync kabel tussen mijn MIDI Timepiece en hd recorder zou loskoppelen. Die geeft nu een knal op de kanalen als hij synct. Maar ik weet niet zeker of het wel aan een ground ligt en de ADAT data moet natuurlijk nog wel ergens een gnd referentie hebben.
Het is een aangegoten kabel dus ik kan het niet zomaar testen.
Palmer Re-amp box is een stuk betaalbaarder maar DI's hebben ze ook. Ze hebben volgens mij wel een iets hogere ruisvloer. Radial is inderdaad het beste wat er te krijgen is. Ik hik er ook wat tegenaan, maar uiteindelijk komt het er wel denk ik.Radial is het beste wat er te krijgen is. Is echt duur ja. Maar het lost wel shit opZe hebben ook een goedkopere stereo DI voor 229,-, de DI Pro 2 . Is ook passief, maar heeft minder toeters en bellen. Ik had die evengoed kunnen kopen. Tip: Palmer heeft ook DI’s die volgens mij ook goed zijn, zie Thomann.
Ben nieuwsgierig: hoor je dat laatste ook terug ?
Ja, dank.Radial is het beste wat er te krijgen is. Is echt duur ja. Maar het lost wel shit opZe hebben ook een goedkopere stereo DI voor 229,-, de DI Pro 2 . Is ook passief, maar heeft minder toeters en bellen. Ik had die evengoed kunnen kopen. Tip: Palmer heeft ook DI’s die volgens mij ook goed zijn, zie Thomann.

Ik weet het al! MstrFX gaat stiekem een karaokebar openen en hoopt zo de zanglijn uit opnames te kegelen zodat hij instant backing tracks heeft.![]()
Wat er gebeurt als je 2 ongebalanceerde inputs samenbrengt in 1 gebalanceerde input? Waarom zou je dat doen? Wat er gebeurt is dat alle mono info gecancelled wordt en je stereo informatie links/rechts (uit fase) overblijft.
Dank, puur om het beter te begrijpen.
Ik zit namelijk ook te experimenteren met een drumcomputer waarvan ik de mono uit weer door de stereo input wil.
En ik moet even testen of die mono gebalanceerd of niet.
Het irritante is dat ik niet onthou wat ik 1 maand geleden heb uitgezocht:/