If I ruled the World

andreos

Ouwe rot
Hola musicfriends.

Nog steeds bezig met verbouwen maar hoop in een paar maanden mijn studio weer klaar te
hebben,
Inmidels wel van mijn cd,s Streaming geld ontvangen.
Ik ben ook vaak hier te vindenen luister de meeste tracks.
Ik plaats een van mijn songs uit mijn repertoire,zodat niemand mij vergeet :)
Als ik de wereld kon veranderen zou het beter zijn dan vandaag,

Groeten van Andreos:)

Als ik dan twee kleine puntjes van kritiek mag leveren:
- de backing track lijkt wel wat weggedrukt te worden, of op zichzelf te veel gecompressed te zijn. Bijvoorbeeld bij 0:10 ongeveer hoor je (door de bas?) dat de strijkers ineens een vreemd soort volumewisselingen ondergaan;
- de vocal is wat hard t.o.v. de begeleiding en clipt hier en daar ook. Een volgende keer misschien iets zachter opnemen?

- de backing track lijkt wel wat weggedrukt te worden, of op zichzelf te veel gecompressed te zijn. Bijvoorbeeld bij 0:10 ongeveer hoor je (door de bas?) dat de strijkers ineens een vreemd soort volumewisselingen ondergaan;
- de vocal is wat hard t.o.v. de begeleiding en clipt hier en daar ook. Een volgende keer misschien iets zachter opnemen?
Dat heb ik ook opgemerkt. Maar dat de vocals wat hard staan is dat juist beter want dan is het goed te verstaan. Een pluspunt.

Zeker goed gezongen maar ik vind de zang ook iets te hard in de mix zitten. :) Als ik de ingezongen versie beluister op Spotify klinkt dat iets meer in balans..
Mooie backingtrack ook. Paris music springt er vaak uit in kwaliteit.

Laatst gewijzigd:
mooi gezongen! klinkt ook lekker vintage gebruik je daar nog iets speciaals voor?
alleen jammer dat een paar woorden wel een heel erg nederlands accent hebben
Hola SanderSwi,

Dank je wel :)
Nee ik gebruik geen speciale dingen.
Ja daar kom je niet omheen he ik ben een nederlander in het buitenland.
Toen ik in frankrijk woonde had ik een italiaans accent nu in spanje een frans accent,
Dus er blijft altijd iets hangen,
Overigens hoor ik altijd wanneer een nederlander engels spreekt of je moet er geboren zijn en dat geld voor alle talen he.

Groeten van Andreos:)

Hola Stupide.

Dat zou natuurlijk kunnen.maar op de meters onder de 15 DB.
Zou ook aan jouw speakers kunnen liggen,ik weet niet waarop je het afluistert.
Maar hou wel in de gaten dat mijn stem moeilijk op te nemen is.
Ik sta ook een meter van de microfoon af ,ik kan voor een goede zaal zonder microfoon zingen.
Luister maar naar mij op soundcloud.

Groeten van Andreos

:):)

Back