• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht SOMA, Erica, Chase Bliss te koop

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Nap

Nieuwkomer
SOMA Ornament-8
Unieke organismic sequencer die niet met steps maar analoge logische cellen werkt. Erg veelzijdig, vooral in combinatie met andere SOMA gear of modular. Gaat weg omdat ik toch niet zo'n patcher ben. Komt met een grote zak krokodillenklemmen, voeding en extra voedingskabel.
orna1.jpg

Erica Synths Pērkons HD-01
Rost als een malle en heeft een heel overzichtelijke sequencer met dedicated step buttons voor iedere voice. Gaat weg omdat ik al teveel drumbakken heb en de ruimte goed kan gebruiken. Inclusief voeding en manual en ik denk dat ik de originele verpakking ook nog wel ergens heb.

perkons2.jpg

Chase Bliss Lossy
Erg leuk lofi pedaal dat het effect emuleert van ouderwetse digitale compressie zoals bij low bitrate MP3s of brakke live streams. Maar dan heel muzikaal. Gaat weg omdat ik de plugin handiger vind. In originele verpakking.

lossy1.jpg

Chase Bliss / Benson Amps Preamp II Automatone
Zeer uitgebreide en kwalitatief hoogwaardig drive, EQ, fuzz, filter en wahwah pedaal. Wordt niet meer gemaakt vanwege EU regelgeving (er zitten vactrols in). Motorized faders laten de instellingen zien ook als je van preset wisselt. Morph tussen 2 settings met een expressiepedaal voor wahwah achtige effecten of regelbare EQ. Gaat weg omdat ik voorkeur heb voor eenvoudigere overdrives in mijn gitaar chain. In originele verpakking.

preamp3.jpg

SOMA Ornament-8€550
Erica Synths Pērkons€1500
Chase Bliss Lossy€375
Chase Bliss & Benson Amps Preamp II Automatone€800

• Alles is in prima (nieuw)staat.
  • De pedalen worden zonder voeding geleverd.
  • Geen (in)ruil.
  • Bij voorkeur afhalen in Rosmalen. Verzenden mogelijk op kosten en risico koper.

Laatst gewijzigd:
SOMA Ornament-8€550
Chase Bliss Lossy€375
NU OOK: Elta Music PF-3 Dual / Stereo Polivoks filter€200

1745846427126.png

SOMA Ornament-8€550
Chase Bliss Lossy€375
Elta Music PF-3 Dual / Stereo Polivoks filter€200