Osci-Render

SanderSwi

Ouwe rot
kwam dit tegen tijdens het scrollen op youtube, een osciloscope/synth die je plaatjes voert om geluiden te maken erg interesant concept zeker als je ook graag met visuele dingen bezig bent

ze hebben denk ik wel iets van een filter op de osciloscope zitten want als ik mijn eigen laat luisteren naar hun output kloppen de vormen wel maar ontbreken de details en heb je een hoop "ruis" van lijntjes die de waves aan elkaar connecten

1745663743786.png

.SVG Naar audio ;)

Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Heb een zooi geanimeerde svg’s gemaakt, en zou wel vet zijn als ie die bewegingen meepakt…

Heb alleen geen scope ;/

Ik gebruik deze al een tijdje, en heb nu ook de premium versie ivm het exporteren naar MP4.

Dit is niet alleen voor video maar OOK voor audio een heel krachtige tool. Alle video parameters hebben namelijk ook invloed op de audio. En deze kun je in je DAW weer automaten (en aan controller assignen enzo).

Ik gebruik deze al een tijdje, en heb nu ook de premium versie ivm het exporteren naar MP4.

Dit is niet alleen voor video maar OOK voor audio een heel krachtige tool. Alle video parameters hebben namelijk ook invloed op de audio. En deze kun je in je DAW weer automaten (en aan controller assignen enzo).
ik heb em zelf nog niet geprobeerd maar dat klinkt wel nice!

Back