Ik had vroeger ook een 106 die ik toen heb verkocht en heb nu deze en die bevalt prima:
Roland JU-06
Roland JU-06
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pas op hoor met je adviezen, mensen hier worden er blijkbaar boos om.Ik had vroeger ook een 106 die ik toen heb verkocht en heb nu deze en die bevalt prima:
Roland JU-06
Dat is waarschijnlijk de nieuwe MP verkoopstijl (mijn tenen krullen nu al). De geadverteerde prijs is een lokkertje, als je zegt dat je hem wil kopen voor 1500 gaat het feest niet door maar wordt je gevraagd om te bieden of om een bepaald hoger bedrag te geven. En dat is in het beste geval, als je te maken hebt met een beleefde verkoper. Ben ik fan van deze methode? Nee, ik ben geen fan van deze methode. Waarom doen we zo moeilijk als het ook makkelijk kan.als je de sound van een Juno 106 idd veel geld neerleggen.
Gebruik je hem veel dan is het hem waard.
Heb zelf lang lopen tobben over een Juno 106, 60 en heb uiteindelijk voor een Prophet 6 gegaan.
Hier staat er 1 voor 1500 euries. voledig gereviseerd.
![]()
≥ Roland Juno 106 - Synthesizer inc. Roland softcase — Synthesizers — Marktplaats
Gereviseerde analoge polyfonische synthesizer uit de jaren 80De synthesizer heeft vorig jaar (2024) een onderhoudsbeurt gehad, hierbij zijn o.a. allewww.marktplaats.nl
Die ik linkte in Den Haag dus voor 1600 en gereviseerd.Roland JUNO-106 d'occasion - Audiofanzine
8 petites annonces Roland JUNO-106 d'occasion, récentes et gratuites.fr.audiofanzine.com
sodeju, 12 stuks te koop in frankrijk! een goede gereviseerde kost 1600-1800 E. Daarmee is de prijs bandbreedte wel gelijk vastgesteld.
Ach het is bijna weer vakantietijd.Wel een beetje ver om zelf op te halen.

Het voordeel van dat werk nog te laten doen, is dat je dan wel zeker weet wat, wanneer, waarmee vervangen is.