Veel meer kan ik er nog niet over vinden...
Maar lijkt een 6 voice drum machine inclusief sequencer, parameter locks(?), track functie en effecten om maar een paar dingen te noemen. Oftewel hun eerste groovebox ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie het maar niets vond. Je moet voor elke sound eerst iets maken, 1x samplen en analoog gezien zit je er dan aan vast.
Nu ik dit filmpje zie, realiseer ik me dat je gedwongen wordt om de synth engine goed te leren kennen en dat je gedwongen wordt om creatief om te gaan met de synth engine en de samples. Soundwise zal het verder wel goed zitten bij Vermona. Misschien toch wel een heel briljant idee, want het dwingt iedereen om zijn eigen sound te vinden. Mijn interesse is gewekt.
Totdat je na wat lagen toe te voegen een paar dingen toch een klein beetje wil veranderen, kun je weer opnieuw beginnen.Hetzelfde spreekt me ook aan. Je leeft even in 'het moment' met het maken van sounds en dat wekt dan weer verdere creativiteit op.
Totdat je na wat lagen toe te voegen een paar dingen toch een klein beetje wil veranderen, kun je weer opnieuw beginnen.