Jij gaat ervoor ja? Ik zit al maanden te twijfelen, aangezien mijn 909 nog steeds 100% origineel is en het best een klus is om dit te installeren maar de nieuwe functies zijn wel echt heel dik!
Nou, ik ben begonnen met de bouw van een RE-909 en kreeg het gister even op mn heupen. Dacht misschien heeft iemand er een liggen en kan ik hem gelijk inbouwen, maar denk dat gewoon firmware 4 erin gaat .
Jij gaat ervoor ja? Ik zit al maanden te twijfelen, aangezien mijn 909 nog steeds 100% origineel is en het best een klus is om dit te installeren maar de nieuwe functies zijn wel echt heel dik!
Heb deze een tijdje terug in mijn Steda SR-909 geinstalleerd. Absolute aanrader! En je kan nog hem nog steeds opstarten met de OG Roland v1 of v4 Firmware - dus dan draait jouw originele 909 ook nog exact de originele code maar de nieuwe features zijn geniaal!
Installatie viel best wel mee! Enkel het verwijderen van de ROM chips enz moet wel echt met een deftige desoldering tool gebeuren. Dan kan je meteen de tijd nemen om hem eens te recappen want zeker de condensatoren op de originele power supply zien er meestal heel krokant uit.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.