Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er staat vast een prijs op de bon die past bij de Field. En misdchien ook het serienummer. Gewoon proberen joh, effe mailen. Dan kan die trol ook weer even uit je hoofd.Maar met garantie moet ik de bon tonen. En dat kan wel ... maar daar staat een OP1 op .. en niet de Field ...
(Nu weet je ook direct de grove fout van desbetreffende winkel)
Die snap ik even niet ..Er staat vast een prijs op de bon die past bij de Field. En misdchien ook het serienummer.
Ik zou denken dat de doorgestarte leverancier officieel niet dezelfde als de leverancier die jou het artikel geleverd heeft, juridisch gezien? Ik zou het gewoon aan TE voorleggen, informeren kan altijd. Zelf prutsen zou ik als laatste doen aangezien je misschien nog wel garantie hebt, maar bij zelf openmaken misschien niet meer.Maar met garantie moet ik de bon tonen. En dat kan wel ... maar daar staat een OP1 op .. en niet de Field ...
De OP-1 Field is toch veel duurder dan de originele OP-1? En OG is toch niet meer leverbaar? Of heb j’m gekocht toen beide tegelijk leverbaar waren? En heb je dan dikke mazzel gehad?Die snap ik even niet ..
En nee, geen serienummer op de bon. Alleen het artikelnummer.
Alles duidt op de OP1, terwijl ze mij de Field hebben toegestuurd.
Hehehe, ik had je wel door….. Maar adhv de bon, het serienummer en je sluwheid moet je er wel met TE uitkomen. Ik zou er nu niet de beitel in zetten.Ze hadden destijds nog 1 op voorraad. Met korting voor 1009 euro. Heb toen maar de knoop doorgehakt en besteld. Midden in de nacht
Ging toen iets fout met iDeal. Betaling mislukt. Denk, nog een keer proberen. Maar ... voorraad op.
Sh*t. Jammer dan. ... Toch paar minuten later (automatisch ?) mailtje met een link om nog een keer te proberen. Gelukt !!!
2 dagen later, pakketje binnen. Losmaken...
He.. ? Deze is wel erg wit van kleur... Beter kijken ...HET IS DE FIELD !!!
En dat is het verhaal.
Voel me soms nog wel schuldig... Heb nooit wat aangegeven.

we weten nu ook waaraan ze failliet zijn gegaan...![]()
Ooow wat een geluk.
een OP1 Field is toch ook een OP1 ?
Evt ff een verzoek om support doen
.. dit misschien ..Ik zou denken dat de doorgestarte leverancier officieel niet dezelfde als de leverancier die jou het artikel geleverd heeft, juridisch gezien
Ik en de Adobe Creative Cloud kunnen je bonnetje eventueel wel naar een Field frauderen hoor![]()
ik heb zelf op-1 de eerste maar nu is me batterij is leeg dus heb hem al open gemaakt dus even nieuwe batterij bestellen en er weer in doen dan is hij weer als nieuw. ik vind super vet ding ben op benieuwd naar die field is dat wat ?Ik neem het allemaal even in me op.
Ik heb hem nog niet geopend. En twijfel ook.
En zit er wel aan te denken hem op te sturen ja.
Sommigen vinden het ding helemaal niks. Duur speelgoed, meer niet.
Ik vind hem geweldig. En ik kan er ontzettend creatief mee zijn.
Ik zou haast zeggen, kan niet zonder. Dus er moet wat gebeuren.
Misschien eens contact opnemen met TE dan ...