Roland BK-3 - Pop/Rock - 033 Rolling Rock & Roland BK-3 - Disco/Dance - 044 Peas Disco

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Een simpel deuntje gemaakt met het ritme 033 Rolling Rock uit de Pop/Rock afdeling van het keyboard Roland BK-3.
Tempo is 109BPM. Als instrument heb ik het OTS (One Touch Setting) instrument 0635 Blowed Tenor gebruikt.
Als je het een tof deuntje vindt kan je het altijd gratis downloaden op mijn website:

Tweede track is een simpel deuntje gemaakt met het ritme 044 Peas Disco uit de Disco/Dance afdeling van het keyboard Roland BK-3.
Tempo is 128 BPM. Als instrument heb ik het OTS-instrument 0495 Hollow Mini gebruikt.
Als je het een tof deuntje vindt kan je het altijd gratis downloaden op mijn website:

Wow, wat een gelikte sound jij steeds weer aan ons presenteert! Het is alsof je de perfecte mix van magie en precisie hebt gecreƫerd. Topwerk!

Houwe zo,

Gloomy :)

Ik zal men post van facebook hier ook maar delen.

k ben aan het nadenken over iets.
Het is misschien beter dat ik helemaal opnieuw begin en met eerst concentreer op 1 keyboard in plaats van af te wisselen. Ik heb ook een YouTubekanaal en post daar ook de demo liedjes omdat via YouTube veel mensen naar stijlen zoeken en informatie over keyboards. Ik zet dan ook altijd een link naar mijn website in de beschrijving.
Als ik keyboard per keyboard doe kan ik zodra alle stijlen op YouTube ervan staan, men kanaal beginnen te promoten op andere video's van desbetreffende keyboard.
Neem nu dat ik start me de Casio CT-X5000. Zodra ik alle stijlen gedaan heb kan ik video's op YouTube zoeken gerelateerd met dat keyboard en daar in de comments duidelijk maken dat op mijn kanaal je demo's kan vinden van alle stijlen met bijhorend instrument. Zo leren de mensen mijn kanaal kennen en zo is het ook doel gericht, want mensen zoeken dan naar informatie over dat bepaalde keyboard. Ze gaan dan vlugger misschien eens komen kijken.
Nu denk ik er ook aan het masteren achterwege te laten, want uiteindelijk laat dat de track beter klinken en dat is dus niet zoals het uit het keyboard komt. Eigenlijk is dat niet goed voor hetgeen wat ik nu wil doen. Het is beter dat het zo waarheid getrouw mogelijk is. Het klinkt dan wel minder goed, maar wel waarachtiger en voor het doel waar ik voor ga, is dat beter.
Ik ga ook de demo liedjes niet meer delen op Facebook, naargelang ze toch te simpel zijn en ik begrijp dat niemand zich er eigenlijk in interesseert. Ik ga me focussen op YouTube en men website.
Zodra ik alle stijlen gehad heb, wat een paar maanden kan duren, kan ik overal op Facebook ook in keyboard groepen een berichtje laten dat alle stijlen van een bepaald keyboard online staan op mijn website en YouTubekanaal. Niet eerder. Dan kan ik beginnen met de website te promoten.
En dan kan ik aan het volgende keyboard beginnen.
Ik weet echter niet of dat een goed idee is, het is leuk om eens te kunnen afwisselen, maar dan duurt het langer alvorens een keyboard volledig op de website staat. En dan kan je ook minder snel promoten op YouTube dat alle stijlen op je kanaal te vinden zijn van een bepaald keyboard. Want als je er verscheidene tegelijk doet, duurt het langer.
Ik weet nog niet goed wat ik ga doen, maar misschien is dat geen slecht idee. Ik stop sowieso met ze hier te delen.

Ik ben nu zo bezig en heb een nieuwe soundcloud aangemaakt ervoor zodat ik die players kan gebruiken op de website en dan hoef ik de liedjes niet te verwijderen zodat hier weer talloze posten zijn die nutteloos worden.
Je kan de liedjes dus altijd blijven beluisteren hier. Wel ga ik niets nieuws meer delen.
Het is mogelijk dat binnen een paar maanden, als ik het eerste keyboard er compleet heb opstaan. Ik eens een linkje drop naar de website.
Ik wens jullie nog veel succes met alles dat jullie doen.

Back