Vocal House Synth dirty (FIVE)

bebenzomusic

Ingeburgerd

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een nieuw nummer laten horen – house/techno met een five-style synth die ik de laatste tijd voortdurend gebruik in mijn producties.

Vocals, spelen met synths, een lekker bassje en groove :)

De glitchy synth-effecten heb ik gemaakt met delay, door te spelen met time en feedback.

Breaks mochten natuurlijk ook niet ontbreken – ik verwerk ze vaak in mijn tracks.

Wat vinden jullie ervan?
Warme groetjes!

Veel goede oldskool House elementen zijn aanwezig (een te gekke androgyne Oldskool House stem!). Maar het doet mij niet dansen, ik kom niet los omdat de beat-stem-synth-combinatie niet lekker loopt in mijn gehoor.

Wel doorgaan hoor! Ik heb al te veel goeds van je gehoord :) 8)

Veel goede oldskool House elementen zijn aanwezig (een te gekke androgyne Oldskool House stem!). Maar het doet mij niet dansen, ik kom niet los omdat de beat-stem-synth-combinatie niet lekker loopt in mijn gehoor.

Wel doorgaan hoor! Ik heb al te veel goeds van je gehoord :) 8)

Bedankt voor de feedback! Het nummer verandert en evolueert voortdurend – het is eigenlijk al zo goed als af. 😄 Ik heb hier een verkorte versie gedeeld, want het volledige nummer duurt 9 minuten en ik wil jullie niet vermoeien! 😅

Idd wel groovy he man. Oldskool inderdeed :-)

Liked it ;)

Gloomy
Dank je wel, maat! :)
Ik drop hier een update – verkorte versie weer.
Heb wat strijkers en een synth-bas toegevoegd :)
Uiteindelijk wordt het nummer zo’n 9 minuten lang.
Ik merk dat ik soms misschien iets te veel ideeën in één track probeer te proppen 😅
Misschien is het allemaal een beetje over the top geworden 😄

Back