[HOUSE] "For Me"

bebenzomusic

Ingeburgerd
Hier wat meer house-achtige vibes. De vocal heb ik opgenomen in mijn kamer met een sE2200aII C microfoon – een budgetmodel – en ik vraag me af of het überhaupt een beetje radiowaardig klinkt?

Het meeste werk zat in het refrein/de vocals, ik heb er best wat moeite voor moeten doen om het zonder valse noten op te nemen :D

Wat denken jullie, kan ik de volgende Lady Gaga worden? :D:D

Grapje natuurlijk – maar eerlijk gezegd hou ik echt van dit soort muziek. Ik ben best tevreden met deze track: het is aangenaam, niet deprimerend, en het geeft een beetje hoop op een betere toekomst :)

Ik denk erover om het nog verder uit te werken tot een meer clubgerichte versie.

Als je begint met "stabs", dan ben ik meteen gewonnen om verder te luisteren. Ow, lekkere bass. Vocals klinken zeker radiowaardig. Ook ik ben best tevreden met deze productie.

1 opmerking: die "for me" naar het eind toe is te prominent. Je kunt hem automaten ofzo.

Doe zo voort!

Gloomy :)

Toffe track. Zit spanning in.
Luistert lekker weg.
Goede vocalen.. mooi gezongen.
Echo's zijn ook goed

Als het naar de 4-on-the-floor beat gaat, vind ik het best een lekker nummer worden. De vocal vind ik best leuk, maar een mooie black soul vocal zal beter klinken.

Vind het juist tof dat het in het begin geen 4x4 beat is.
Dat is iets wat ik ook soms wil maar bij mij komt dat steeds niet zo goed uit de verf.
Erg goede track dit. Ik zou zorgen dat het uitgebracht wordt.

Back