Moby lanceert gratis muzieksite

Moby Relaunches Free Music Site, mobygratis, Adding 500+ Tracks With Stems​

Hallo en welkom bij mobygratis! Heel simpel; mobygratis bestaat om één reden: gratis instrumentale muziek aanbieden aan makers. Alle makers. Alle makers; filmmakers, muzikanten, studenten, influencers, choreografen, non-profitorganisaties, video-editors, remixers, zangers, gamers, animators, rappers, enz. enz. En (tromgeroffel...) we hebben nu 3 formaten: stereo mp3, stereo wav en multitrack wav. En ze zijn allemaal gratis. Dus veel plezier en gebruik de muziek, en ik ben erg benieuwd wat jullie ermee doen! (En natuurlijk; als je vragen hebt, bekijk dan de veelgestelde vragen, maar simpelweg: gratis muziek, veel plezier).Bedankt,moby

Zullen wij als synthforum heeeeel veel tracks maken, uitbrengen met deze samples, onder de naam Möbel, en kijken wat er gebeurt? 😂😂

Het lijkt op het spreekwoord : "Een spiering uitgooien om een kabeljauw te vangen"
Mensen die geen noot kunnen spelen (en dat zijn er nogal wat) kunnen het gebruiken om hun vocalen er bij te zetten die er goed bij passen.
Dat stimuleerd zijn creativiteit. Zo komt hij gratis aan "millijon-seller-hits".
Alleen instrumentaal is weggegeven door hem.

Laatst gewijzigd:
Ik denk echt dat Moby zit te wachten op de knutseltjes van een stel amateurwannabe's. En dat ie ze allemaal gaat luisteren ook.

Dat lijkt me ook niet, nee. Maar daar heb je tegenwoordig software voor.

Er was ooit een stockfotobedrijf dat een plaatje gratis aanbood. In de kleine lettertjes stond echter een uiterste gebruiksdatum. Met software hebben ze toen 'overtreders' opgespoord en een dikke naheffing gestuurd. Zo schat ik Moby niet in, ik heb het alleen wel altijd onthouden. Niet voor mijn zolderkamerjams, maar wel als ik wil uitbrengen.

Ik denk echt dat Moby zit te wachten op de knutseltjes van een stel amateurwannabe's. En dat ie ze allemaal gaat luisteren ook.
Ik ben al jaren een professionele wannabee ;)

Maar tis allemaal gekkigheid natuurlijk hè?! 🤌🤌

Dus toch wel het eventuele succes? ipv gezellig samen delen, leren en ervaren?

Het sarcasme druipt ervanaf hè?! Dat besef je toch wel?! 😂

Als collega had ik een begin twintiger, die play-lijsten mocht maken voor gratis bier of geld. Het zou een bluf verhaal kunnen zijn.
Toch denk ik dat de `professionals` graag willen weten met belangstelling wat er mooi gevonden wordt. Volgorde mix e.d. Allemaal nog uit het `pre`-digitale tijdperk dus lang geleden.

Back