Eerste ervaringen met de nieuwe DAP!!
Eeehhh....nou...
Op het gebied van gebruikers gemak 1-0 voor de streamingdiensten

(maar spoiler alert... Dat komt door mijn IQ van 32)
Heb zitten kutten nie normaal... Achteraf onnodig, maar t was wel een gedoetje allemaal.
Ik ben nog niet zo handig met mediamonkey dus dat was al ff uitzoeken allemaal, maar goed... Kom ik allemaal wel uit... Vind beetje puzzelen wel leuk zelfs. Geen probleem
Muziek op de nieuwe device zetten ging soepel maar duurde wel lang (80 Gb aan muziek).
Leek even niet helemaal compleet... Maar moest gewoon geduldig zijn... Blijkbaar heeft al die apparatuur ff nodig om die 80 Gb te processen... Ff geduld dus.. Eenmaal erop allsl prima
Gelijk ook nog wat nieuwe muziek gekocht en erbij gezet... En toen werd t pas echt leuk... Ik wilde opnieuw syncen... En toen kreeg ik error messages "syncing appears to be frozen..."
En wat ik ook probeerde ik kreeg m niet meer gesynced... Klooien, prutsen, googlen, AI.. maar kreeg t niet gefixed...
Uiteindelijk opgegeven en device gereset en het hele process opnieuw gedaan... Weer uren syncen... Prutsen...
VOOR NIKS! Error was er nog steeds
Maar toen kwam ik t (uiteindelijk) tegen op reddit... Gewoon langer wachten... Standaard errortje als een sync actie wat langer duurt dan media monkey verwacht.... Geef t gewoon een paar minuten... Dus dat deed ik... Gewoon ff koffie zetten en youtube aan terwijl ie syncte... En jaa hoor... Ging ie ondanks error gewoon verder

...
Die hele reset en opnieuw syncen... Uren... Voor niks hahaha... Eigen dommigheid... Np.
Ik heb nu alle muziek en lijstjes er op. Nu beetje luisteren ^^. Wel een sexy device ook..groot, grof geschapen, zwaar, log in de hand, mannelijk!
Ff met de LCD-X op en luister ervaring opdoen
Later weer een update... Hopelijk met minder faalhazerij van mijn kant