Bliss Fest Amsterdam

Ja, zag hier al een aankondiging voor op Instagram. Ga misschien ook wel even kijken als ik tijd/zin heb. Moet dan wel mijn eigen gitaar meenemen gezien mijn handicap (linkshandigheid :D )

Ja, zag hier al een aankondiging voor op Instagram. Ga misschien ook wel even kijken als ik tijd/zin heb. Moet dan wel mijn eigen gitaar meenemen gezien mijn handicap (linkshandigheid :D )
Geen handicap maar een handigheid 😁
Ik ben behoorlijk linkshandig naar speel rechts gitaar. Waar ik niet heel geweldig in ben....misschien een omdraaien 🤔😁

Ik ben in elk geval op 3 augustus in Amsterdam voor het 'sampling symposium' van Bliss Fest met Chompi, Elektron en Andrew Huang. Had me opgegeven en ben door de selectie gekomen 🥳 Eens kijken of die Huang in het echt wat beter te pruimen is dan op Youtube :D Of ik dan die zaterdag ook ga weet ik nog niet, 2 dagen Den Bosch - Amsterdam vice versa is voor niemand leuk. Misschien hotelletje. Hmm. Ik zie nog wel.

Was wel leuk, zeer heavy focus op gitaar pendalen, maar Elektron en Tasty Chips waren er ook voor de synth heads ;)
Met hoop luitjes/vendors gesproken en na de scavenger hunt een t-shirt kunnen uitzoeken.

Het was kleinschalig maar naar mijn idee groot genoeg voor een dergelijk promo-event.

Ben benieuwd wat Chase Bliss nog meer gaat organiseren in de toekomst. In ieder geval tof dat ze een beetje community proberen te kweken.

Het was een leuk. Een ruimte met een paar pedal makers en tafels vol pedals en Elektron was er ook, en Tasty Chips. En Chompy in een aparte kamer.
En nog een podium met gitaar optredens.

Je kon alles proberen met gitaren maar de meeste stands hadden ook synth om de pedalen mee te checken.

Het leukste vond ik dat de mensen die bij de stands staan meestal ook de bedenkers en makers zijn van het product.

Het was ook meteen lekker druk. Maar met wat geduld kon ik toch eea uitproberen.

Heel apart ....veel gitaristen hadden hun eigen gitaar of bas mee. Ik ga voortaan ook mijn eigen synths meenemen naar dit soort events 🤪

Ik vond het heel leuk. Beetje rondstruinen, knoppen kijken een proberen. Er waren ook een paar goeie aanbiedingen, maar heb me braaf ingehouden.

Nap was toch naar een workshop op vrijdag?

Ik weet niet hoe het later in de middag was. Maar op Dutch Modular Fest is het publiek wel veel gezelliger, en zie je veel meer om je heen dat mensen elkaar kennen van de scène.

Heel apart ....veel gitaristen hadden hun eigen gitaar of bas mee. Ik ga voortaan ook mijn eigen synths meenemen naar dit soort events
Het was in de Q-Factory waar oefenruimtes zijn en veel muzikanten rondlopen.
Ik weet niet of er nog meer promo was gedaan, maar als ik daar met m'n band was geweest had ik ook even spontaan een rondje gelopen.

Nap was toch naar een workshop op vrijdag?
Nee, dat was vandaag. Was goed geregeld, erg informatief en inspirerend, en Andrew Huang is in het echt superaardig ❤️ Ook tof om Joel (oprichter Chase Bliss) een keer te spreken, ook hele aardige vent.

Ik heb nu alleen wel milde Digitakt II GAS. Meteen maar even besteld met Music Store 8% kortingscode 🙃

Laatst gewijzigd:
Back