Recente ervaring met de support op Reverb?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik heb een beschadigd rack fx aangekregen en foto's gestuurd naar de verkoper die akkoord gaat via chat met n refund,ik mag t fx houden. Nu heb ik een week geleden een refund aangevraagd op de website en negeert de verkoper me. Ik krijg via de support chat die ellendige AI die me na wat vragen laat wachten op een mens. Maar al dagen duurt dat uren tot ik t opgeef. Ik heb 7 dagen tijd en die zijn al dan niet net voorbij maar ze geven gewoon geen reactie.

We're still waiting for the agent. I'll pass your message along when they connect.

Behalve dit.
heeft er iemand recent ervaring met de support? Ik zit vast vrees ik.

Ivm de aankoop: ik had de verkoper gevraagd deftig te verpakken wat hij zou doen. Maar het was niet doos in doos verpakt en de unit is zwaar en kon in de doos schuiven. Bovendien is de doos beschadigd (krom rack oor) en zit er zelfs op een zijde een gat in de verpakking. De unit is op zijn front knoppen gevallen en er staat een knop krom en een andere knop is door de val door zijn printplaat naar achter getikt en daarbij is t chassis vd knop open gebroken. Ik kan die knop soms doen werken door het chassis dicht te duwen terwijl ik aan de unit draai. Onderdelen om te vervangen kosten al snel 30 euro excl voor één knop en ik had de bak maar 150 betaald dus 'total loss' heet dat. En retour sturen is op kosten vd eigenaar volgens Reverb dus daar had de verkoper ook geen zin in.
Of de unit nog kan hersteld worden zien we later, hij staat krom te wezen bij mijn tech die er wel n uitdaging in zag.

Laatst gewijzigd:
Ik dacht 'ik probeer een andere browser' en had onmiddelijk reactie. Men gaat de verkoper contacteren en me op de hoogte houden via email.
Ik deel dit even omdat ik echt denk dat de browser t verschil maakte, vermits ik al dagen na elkaar probeer.
Wie weet heeft iemand er wat aan.

Laat dan ook even weten welke browser wel en niet werkte bij jou :eureka:

Ik denk dat 't mogelijk aan ligt aan add block spul, maar ik vertel even firefox was de eerste poging, geen succes qua support (wel met de verkoper trouwens)

Safari deed t vervolgens wel.
Ik had met firefox al n boel add block uitgezet in zoverre ik weet hoe dat moet maar dat veranderde niets - de chat geeft dit ook als opmerking als staaard om dat uit te zetten.

Back