Mede-muzikant (minimal)techno

seiko

Unprofessional Abuser
Hi,

Ik maak al wat jaartjes (electronische) muziek, vroeger iets meer in het industriele techno genre (denk aan Bunker-toestanden) , maar -we worden ouder- de laatste jaren iets subtieler (meer aansluitend bij minimal techno I guess) met af en toe uitstapjes naar totaal andere genres (dubstep, abstractere electronica,...)

Ik vind het op mn eentje producen best plezant, maar zou toch ook eens met iemand willen samenwerken en eventueel toewerken naar een live act. Ik deed vroeger live acts op mn eentje , maar ben op zoek naar iemand waarmee het niveu de som der delen overstijgt, als je snapt wat ik bedoel.

Ikzelf werk vooral hardwarematig : RS7000 sequenset Virus en Monomachine/Machinedrum/TR-909 enz lopen sync mee , dan alles met 01V mixen...maw een setup die toelaat te improviseren.
Dus geen volledig uitgewerkte tracks in een of andere softsequencer waar je dan enkel op stop/start moet drukken, het moet iets meer zoals hierboven beschreven.

Ik zoek iemand die liefst ook met hardware werkt (evt in combi met laptop) zodat we het materiaal van beiden in een mixer kunnen steken, en jammen.

Graag wel iemand met een beetje technische kennis en enkele eigen nummers zodat er al een basis is waaruit begonnen kan worden.

Ik ben zelf van Antwerpen, dus liefst iemand een beetje in de buurt...ik ben niet echt op zoek naar one time jams maar eerder naar een persoon om samen iets mee op te bouwen.

Laat maar iets horen.

groeten,
Patrick

Hey patrick, neem anders ook eens een kijkje hier (edit: ik zie net dat het een oud topic is)

thanks maar ik zoek geen online collab maar 'real life' :-)

Back