Jaya (dikke trance)

En dan toch nog wat opbouwende kritiek, want daar zijn we hier natuurlijk voor ;). De lead sound is, zoals je zelf al aangeeft, superdik. Spot on. Wat mij betreft zou ie iets zachter in de mix kunnen, zodat ook andere elementen nog wat aandacht mogen krijgen in je track. Maargoed, vette track!
Daar sta ik helemaal voor open, opbouwende kritiek! Geef je even wat achtergrond info... de tracks voor deze track waren vaak dun en niet zo vol. Deze sound is nieuw voor mij en ben super blij dat dit is gelukt. Zoals je ook aangeeft mag ie wat zachter zodat andere elementen ook wat aandacht krijgen. Van het ene uiterste naar het andere mag ik nu opzoek gaan naar de juiste balans. Als ik pro tracks luister dan hoor ik dat deze super vol zijn en kan je alles toch goed horen. Ik neem je feedback mee, en is het niet voor de track, dan wel voor wat gaat komen. Ik denk dat ik een beetje ge experimenteren met eq settings en daarin ook mid en side eq. Dat zijn dingen die ik normaal nooit doe (mid/side). Anyway, bedankt voor het luisteren en je feedback. Word gewaardeerd!

Inderdaad, en ik heb nog een heleboel te leren, en daar sta ik volledig voor open 😊 Waar ik blij mee ben is dat ik de lat wat lager heb gelegd. Ik hoef niks uit te brengen, en het mag klinken als een eenheidsworst zonder orginailtiet. Maar ook ruimte om te experimenteren. Het meest belangrijke voor mij is dat ik lol heb. En ja, af en toe wat veren ontvangen hier op het forum als een productie is geslaagd is fijn :D
Snap ik helemaal. Is ook het belangrijkste 👍
Goed om het losjes en vrij te houden denk ik.

ik vind de kick wel imposant. Geen idee hoe je die druk maakt.

Back