Progmatic-Studios
Ouwe rot
Hallo allemaal,
Zijn er hier leden die een 5U systeem hebben staan? Ik ben me momenteel aan het oriënteren op een Moog Model 15-achtig systeem.
Onlangs heb ik een systeem van Synth-Werk kunnen uitproberen, en dat beviel me erg goed. Zowel de bouwkwaliteit als de sound!
De prijs van het Synth-Werk systeem ligt wel vrij hoog: €7350 excl. btw, met een wachttijd van 6 tot 10 maanden.
Die levertijd is voor mij overigens niet perse een dealbreaker.
Via Modwiggler kwam ik terecht bij COTK (Club Of The Knobs). Zij bieden een vergelijkbaar Model 15-systeem aan voor €3850 excl. btw, met een verwachte levertijd van zo’n 2 maanden. En dat is nogal een verschil...
SYNTH-WERK COTK
Echter, online lees ik redelijk wat negatieve ervaringen over COTK, met name over de bouwkwaliteit en service, niet zo zeer over de klank.
HIER staat overigens een goede audio demo van het COTK systeem.
En hier wat foto's van de achterkant van de modules:
Synth-Werk
COTK
Zijn er hier mensen met ervaring met COTK (of Synth-Werk)?
Of misschien tips over andere betrouwbare 5U-aanbieders? Alle input is welkom!
Thanks!
Zijn er hier leden die een 5U systeem hebben staan? Ik ben me momenteel aan het oriënteren op een Moog Model 15-achtig systeem.
Onlangs heb ik een systeem van Synth-Werk kunnen uitproberen, en dat beviel me erg goed. Zowel de bouwkwaliteit als de sound!
De prijs van het Synth-Werk systeem ligt wel vrij hoog: €7350 excl. btw, met een wachttijd van 6 tot 10 maanden.
Die levertijd is voor mij overigens niet perse een dealbreaker.
Via Modwiggler kwam ik terecht bij COTK (Club Of The Knobs). Zij bieden een vergelijkbaar Model 15-systeem aan voor €3850 excl. btw, met een verwachte levertijd van zo’n 2 maanden. En dat is nogal een verschil...
SYNTH-WERK COTK
Echter, online lees ik redelijk wat negatieve ervaringen over COTK, met name over de bouwkwaliteit en service, niet zo zeer over de klank.
HIER staat overigens een goede audio demo van het COTK systeem.
En hier wat foto's van de achterkant van de modules:
Synth-Werk
COTK
Zijn er hier mensen met ervaring met COTK (of Synth-Werk)?
Of misschien tips over andere betrouwbare 5U-aanbieders? Alle input is welkom!
Thanks!