369 Audio Wolf Lid sinds 21 september 2020 Berichten 120 Locatie Rijswijk 27 juli 2025 #1 Hoi Gabbers. Weer een Hardcore Trackie . cheers en werkze morgen .
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 28 juli 2025 #2 Al bij al leuk, had wel op een bepaald moment zoiets van: mijne usb-stick geeft distortion op mijn focusrite. Bleek dat de distortion op de kick te zijn. Dat zou ik anders aanpakken. Gloompy
Al bij al leuk, had wel op een bepaald moment zoiets van: mijne usb-stick geeft distortion op mijn focusrite. Bleek dat de distortion op de kick te zijn. Dat zou ik anders aanpakken. Gloompy
369 Audio Wolf Lid sinds 21 september 2020 Berichten 120 Locatie Rijswijk 29 juli 2025 #3 e-Gloomy-nations schreef: Al bij al leuk, had wel op een bepaald moment zoiets van: mijne usb-stick geeft distortion op mijn focusrite. Bleek dat de distortion op de kick te zijn. Dat zou ik anders aanpakken. Gloompy Zie meer... op mijn adams audio hoor ik de kick prezies zoals ik bedoeldt had . groetjes Indewar
e-Gloomy-nations schreef: Al bij al leuk, had wel op een bepaald moment zoiets van: mijne usb-stick geeft distortion op mijn focusrite. Bleek dat de distortion op de kick te zijn. Dat zou ik anders aanpakken. Gloompy Zie meer... op mijn adams audio hoor ik de kick prezies zoals ik bedoeldt had . groetjes Indewar
djazid A is for Acid Lid sinds 10 juni 2017 Berichten 2.485 Locatie Amsterdam 30 juli 2025 #4 Die trance elementen mogen wel wat harder en wat duidelijker (minder gefilterd). En misschien de break wat korter.
Die trance elementen mogen wel wat harder en wat duidelijker (minder gefilterd). En misschien de break wat korter.