Yamaha CS-30

En enkele weken geleden heb ik net, als in 3 minuten, achter die/een solina van Geoff Downes gegrepen voor een heel mooi prijsje...Ik was op 3 minuten na op het juiste moment op de juiste plaats, maar helaas iemand was me nét voor. Ik was slechts 1km bij de verkoper vandaan, maar de verkoper was zo eerlijk om te willen wachten tot die man bij hem geraakte. En dat siert hem op zich ook wel, eerst (gebeld) is eerst. Ik hoop dat het geen knakenpoetser was.

En enkele weken geleden heb ik net, als in 3 minuten, achter die/een solina van Geoff Downes gegrepen voor een heel mooi prijsje...Ik was op 3 minuten na op het juiste moment op de juiste plaats, maar helaas iemand was me nét voor. Ik was slechts 1km bij de verkoper vandaan, maar de verkoper was zo eerlijk om te willen wachten tot die man bij hem geraakte. En dat siert hem op zich ook wel, eerst (gebeld) is eerst. Ik hoop dat het geen knakenpoetser was.

was dat in London?

Was dat de synthesizer of ensemble?

Ensemble. Een Belg die beweerde dat zijn exemplaar ex Buggles was. Al was het ex Boy Zonderman, voor zijn vraagprijs maakte het me niks uit. :)

haha
Wiseguy
Vintage lid

Wiseguy's schermafbeelding

Volgens mij staat ie niet eens aangesloten......en dan toch geluid, hoe kan dat ?

idd zoals veel clipies

enik ziehaar opt chorusmoment effe een soort ska achtige hit doen ...daar heb je geen cs30 voorlijkt me ??

deopechmode gebruikte m ..wie nog meer eiglijk[behalveik zelf;-]
:doei:

ik heb jaren een cs30 gebruik.
leuk ding voor een knoppenfetisht. op podium redelijk onhandelbaar.
tweede vco was lastig te stemmen. klonk makkelijk vals in het hoge.
ik heb hem uiteindelijk verkocht en is het ding naar Suriname verdwenen.

tis ook een bliepmachien
geen unison :engel: drankorgel

Ik weet het niet, het is niet goed te zien en het zou zomaar de HT6000 4 DCO übersynth van Casio kunnen zijn.

Maar ik heb in The Voice geleerd dat stage attitude ook heel belangrijk is. En dat heeft Boy met overschot. :D

Hoe is het met jouw CS30 R-OND? Die was toch stuk een tijd geleden dacht ik?

Ik kwam op Matrixsynth een leuke demo tegen van deze bak. Zo veel demo's zijn er niet van vind ik, dus deze krijgt een mooi plaatsje hier :)

demo CS-30

-edit- ik begrijp niet waarom ik dat YT filmpje ineens niet gewoon in de post kan plaatsen? :?

Back