Danny
DAW-less puzzelaar °1967
Omdat ik iedere keer opnieuw opmerk dat er toch wel wat mensen mijn nummers erg waarderen, wil ik graag meegeven dat ik sinds een dik jaar mijn eigen bescheiden Youtube muziekkanaal heb (zie link hieronder). Verwacht je niet aan video's waarin ik mijn apparatuur uitleg of demonstreer of waarin ik mezelf centraal zet maar wél aan muzieknummers met begeleidende beelden/video's als een soort van "documentaire".
Dus vind je mijn nummers goed ga dan eens naar het kanaal en als je me wil steunen, maak jezelf lid, geef duimpjes en zeker commentaar wordt zéér gewaardeerd
.
Youtube kanaal
Playlist Solar System Part I
Playlist Solar System Part II
Playlist Songs of Souls (Deze is nog ver van volledig, iedere laatste week van de maand wordt een nieuwe video gepost totdat alle nummers van dit album gepubliceerd zijn).
Alvast bedankt voor de aandacht
Danny
Dus vind je mijn nummers goed ga dan eens naar het kanaal en als je me wil steunen, maak jezelf lid, geef duimpjes en zeker commentaar wordt zéér gewaardeerd
Youtube kanaal
Playlist Solar System Part I
Playlist Solar System Part II
Playlist Songs of Souls (Deze is nog ver van volledig, iedere laatste week van de maand wordt een nieuwe video gepost totdat alle nummers van dit album gepubliceerd zijn).
Alvast bedankt voor de aandacht

Danny