Slechte-Rik en Ramon Autokerkhof (Nederhop)

Dilago

Ouwe rot
Weer eens een track gemaakt met mijn maat en mederapper Ramon. Ben benieuwd naar de meningen!

Attachments

• Harm en Ramon - Autokerkhof.mp3
    5,7 MB
gewoon goed
Mocht ik dit allemaal kunnen deed ik er nog wat scratching bij en wie weet n beetje beat juggle in zoverre dat mogelijk is zonder de zaak te vernielen :)

"Tussen Amsterdam en Rotterdam is steevast Leiden." :D

Leuk nummer. De mix kan wel wat beter. Ook hier zou ik de boel wat zachter opnemen of in het vervolg het volume iets minder tot het plafond duwen. De bas heeft wel een iets te dominante frequentie (volgens mij gewoon in de grondtoon, de noot die je offbeat al hoort in de eerste seconde), daar zou ik met eq nog wat mee doen. Jouw stem (ik neem tenminste aan dat jij dat bent die het grootste deel qua rap voor zijn rekening neem) is qua mix ook wat aan de muffe kant als je begrijpt wat ik bedoel. Iets minder (mid)laag en een beetje meer hoog zou al helpen denk ik. Misschien is het ook een kwestie van iets verder van de microfoon staan voortaan. De stem van je kornuit valt wat dat betreft beter in de mix.

Dank voor je reactie! Ik neem je punten gaarne mee en zal ze proberen toe te passen!

De verstaanbaarheid wordt steeds beter. Op deze manier zou ik zelfs de Friese taal kunnen verstaan.
Komt misschien omdat het Nederlands is. 8o)

Komt misschien omdat het Nederlands is. 8o)
Nou, vorig jaar heb ik ook wel eens wat gehoord. Maar het lijkt er wel op dat er vooruitgang in zit.
In het verleden heb ik wel eens een paar dagen doorgebracht in het dorpje Jellum bij Leeuwarden.
Maar op een gegeven moment kon ik ze toch verstaan.
Hetzelfde als Zuidhollands en Vlaams.
Omdat ik me er wel tussen beweeg in die omgeving. Daarom . . .
Moet ik steeds m`n oren `tunen` met een dag van gewenning.

Laatst gewijzigd:
Klopt ik heb wel nummers in het Fries maar bovenstaand nummer is Algemeen Beschaafd Nederlandsch! Of dat vooruitgang is laat ik als Fries maar ff in het midden lol! :D

Back