Motu 5 Light outputs 7 to 10 lijken niet te werken

FrankieMachine

Stamgast
Zijn er andere Motu 5 Light-gebruikers op dit forum? Zo ja: lukt het jou wel outs 7 t/m 10 te gebruiken?

Outputs 1 - 6 werken prima: aan 1 en 2 hangen m'n speakers, aan 3 - 6 diverse effectdoosjes. Gister wilde ik voor 't eerst iets aan output 7 (daarna 8, 9, 10) hangen, maar er wordt niets uit gestuurd, geen signaal, geen audio, ook verschijnen er geen balkjes op het LCD van m'n Motu (wel bij 1 - 6). Als ik hetzelfde effectdoosje aan output 3, 4 5 of 6 hang, gaat het dus wel goed.

In Ableton heb ik alles naar behoren geconfigureerd, dus t/m output 10 staat alles 'aan', en ik kan de outputs dan ook daadwerkelijk selecteren vanuit Ableton.

Raarrrr.

Heb een ticket aangemaakt bij Motu, maar dacht ik gooi het even hier in de groep.

Had je die kanalen in Ableton altijd al aan staan of later geactiveerd? Ik heb nog weleens meegemaakt dat Ableton bij wijzigingen in je i/o pas correct uitstuurt als je een keer opnieuw opstart.

Laatst gewijzigd:
Ik heb een Motu 8 A en daar kan ik de routing van aanpassen via een webinterface. Die routing kan het ook aan liggen, bijv omdat die kanalen naar ADAT gestuurd worden ipv de analoog out van je interface.

Had je die kanalen in Ableton altijd al aan staan of later geactiveerd? Ik heb nog weleens meegemaakt dat Ableton bij wijzigingen in je i/o pas correct uitstuurt als je een keer opnieuw opstart.
Ze stonden al een tijdje aan. Misschien zijn ze zich wel dood gaan vervelen doordat ik er nu pas daadwerkelijk iets aan hing.

Ik heb een Motu 8 A en daar kan ik de routing van aanpassen via een webinterface. Die routing kan het ook aan liggen, bijv omdat die kanalen naar ADAT gestuurd worden ipv de analoog out van je interface.
Ga ik vanavond even checken, al gebruik ik alleen íngangen via ADAT, de ADAT-outport is nog vrij omdat ik nog ongebruikte outs heb op m'n Motu zelf heb.

Back