• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Elektor Formant Synthesizer (New)

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

jras

Stamgast
Deze set modules die door mij ontworpen zijn en gemaakt met de zelfde Specificatie als de oude Formant.
Heb de zelfde schema's en componenten gebruikt met enkele aanpassingen.
De Frontpanels en PCB's zijn door mij gemaakt en Flat Design. Geen bedrading naar Pots, Jacks en Switches.
Wel de OTA's CA3080 gebruikt in de VCF's om het Elektor Formant geluid te houden.

Verkoop deze Set voor 1550€ (20 Modules Foto 1)
Zelf een kast bouwen met Voeding en Buspanel (NIET INBEGREPEN) (Zie Foto 3 als voorbeeld)
Lever de Voeding, Buspanel met kabeltjes mee voor 150€ (Afhankelijk de grote en aantal Modules)

Ook de Modules zijn los te koop (Zie foto 4 voor de prijzen)
Bij aankoop van meer dan 6 Modules geef ik 10% korting.
Zie op mijn Youtube kanaal "Jos van Ras" voor demo's.

PM me als je meer info wil hebben.
Jos van Ras (JvR)

Attachments

• Elektor Formant Modules 3x7.jpg
    Elektor Formant Modules 3x7.jpg
    403,3 KB · Bekeken: 304
  • Elektor Formant Back.JPG
    Elektor Formant Back.JPG
    281,7 KB · Bekeken: 267
  • Elektor Formant Bedrading.JPG
    Elektor Formant Bedrading.JPG
    263,6 KB · Bekeken: 267