Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij was laatst 399 bij Musicstore, en ik had een 8% korting toegepast. Dat werd dan 367 euro. Ik neem aan dat je er de laatste 10 maanden dikke lol mee hebt gehad? Ook wat waard.Dan is ie het afgelopen jaar een stuk goedkoper geworden, ik kocht 'm afgelopen jaar november maar betaalde nog wel 479 euro
Kan je nagaan, afgelopen november dus 479 ook bij Musicstore, maar het is een hele mooie module en een module die niet zozeer een enkele vco is maar een complete module met alles erop en eraan.Hij was laatst 399 bij Musicstore, en ik had een 8% korting toegepast. Dat werd dan 367 euro. Ik neem aan dat je er de laatste 10 maanden dikke lol mee hebt gehad? Ook wat waard.
Kan je nagaan, afgelopen november dus 479 ook bij Musicstore, maar het is een hele mooie module en een module die niet zozeer een enkele vco is maar een complete module met alles erop en eraan.
Pittige prijsje.. tegenwoordig ga ik vanaf 350,- voor een module al een beetje “shit” wat duur te denken (vroeger had ik dat niet) en al helemaal bij 500+ want er is nu zoveel..
Voor mij was dit ook uitzonderlijk maar omdat het een module is die heel veel verschillende onderdelen bevat wilde ik het toch uitgeven, hij was een paar maanden uit en uitverkocht bij Thomann en alleen bij Musicstore te krijgen op dat moment.Ja, dit is voor mij ook uitzonderlijk. Maar goed, er zit ook veel in dat ding. Op zich is het wel na te bootsen met wat modules of FX pendalen maar dan kom je ook al gauw aan dat bedrag.
Ja, het is een leuke module wat dat betreft want je recyclet heel makkelijk een sound naar een nieuw geluid.Het fijne van die Oneroi is dat alles niet gelijk helemaal uit de hand loopt (kan wel hoor!) terwijl je met kleine tweaks toch totaal nieuwe texturen krijgt. Maar het zal me niet dichter bij een wereldhit brengen, integendeel.
Hoe is het met de 4ms ?Ik ben op zoek voor een aanvulling voor mijn (ambient)eurorack.

Ik heb ze in vier vormen, ingebouwd in een midi keyboard, drie als euro module met een raspberry pi 4, een euro module met een rasberry pi 2w, en een in eenklein kastje (standalone).Lijkt me leuk zo raspberri pi dx ding. Heb jij een behuizing voor deze en zo ja waar heb je die vandaan.
Ik ben al wat weken bezig met 4ms ensemble. Tof ding; zeker voor iemand die van de wat meer analoge synth geluid houd.