Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die zien er top uit en ook nog eens zeer betaalbaar!Bekijk bijlage 3865166![]()
MUSIC STORE Siderack 17+6 HE Birch MP Kit white favorable buying at...
The Music Store 23U Birch Siderack is an angular 19" rack for mounting outboard equipment. This high quality siderack is made from 18mm birch plywood with aluminium rails embedded into it for the easy installation of rack units. Everything comes in a kit that takes just 5 minutes to install.www.musicstore.com
Waarom moest je vrouw het hokje uit toen ze een beurtje kreeg?Ja, de ghost is groot, lomp en zwaar. (Kan m’n vrouw nog horen vloeken toen die een beurtje kreeg en uit t hokje moest)

Echt wel10 samplers? 10 romplers? 25 vintage keyboards. Allemaal nodig? Nee natuurlijk niet.
Echt nietZulllen de meesten wel niet willen horen, maar het is wel zo![]()
Waarom moest je vrouw het hokje uit toen ze een beurtje kreeg?
Geef je trainingen hiervoor? Ik kan heel slecht dingen weg doen, maar kan het dus ook niet gebruiken doordat ik er niet bij kan.voice of reason:
culture vulture, elkorus, schippmann, mooi spul. Allemaal gehad, maar het probleem van spullen niet meer kunnen bereiken, herken ik ook.
Op een gegeven moment, als je een hoarder bent geworden, eens jezelf goed in de spiegel bekijken en denken; is dit nog praktisch en werkbaar?
Zonde om hele dure spullen uit bereik te hebben etc (buiten de bekabeling hell, als er weer eens iets uit moet en een ander erin, kan je alle weer lostrekken als je alles tie-wrapped) en rondjes lopen in de studio, tja dat ga je ook niet doen. En in een hok van 3 x 4 blijft het aanmodderen met plaatsen van gear.
10 samplers? 10 romplers? 25 vintage keyboards. Allemaal nodig? Nee natuurlijk niet.
Kies gewoon een paar goede allrounders of ga ITB, dan kan je helemaal losgaan en dan kan je lekker blijven zitten en alles onder handbereik met een paar kiene controllers.
Zulllen de meesten wel niet willen horen, maar het is wel zo![]()
EensIk heb tijdens mijn rompler/rack synth era veel verschillende opstellingen geprobeerd (desk rack recht, desk rack onder een hoek, zo'n rack op wielen met een instelbare hoek voor de bovenste units) maar eigenlijk niks optimaals kunnen vinden. Feit blijft dat je zit te kloten met een displaytje ter grootte van een royale postzegel en wat knopjes alsof het een jaren 80 VHS recorder is waardoor je toch bijna altijd onder een rare hoek zit. De enige écht ergonomische oplossing is een editor op je computer gebruiken, voor zover daar support voor is.