Grappige Marktplaats advertenties

Altijd fijn om te weten dat iemand iets op Marktplaats zet wat hij/zij of het ook echt kwijt wil.
IMG_1377.jpeg

Goed verkoopverhaal:
"Er zijn, vooral, vrouwen die hun kleren tweedehands kopen, dragen en wanneer ze hun outfits moe zijn weer verkopen voor het door hun betaalde geld of zelfs winst maken ..."

Bekijk bijlage 3866846
Als je de foto bekijkt van de XP10 dan klopt hij niet helemaal op sommige plekjes, hij lijkt van een aantal plaatjes gemaakt te zijn. Of ik krijg steeds slechtere ogen.

Nee hoor is niet een samengestelde foto.
De synth zit volgeplakt met papieren stripjes
en toets aanduidingen, zoals er zijn C, D, E enz.

Schermafbeelding 2025-11-07 190152.png

Ik zie door de houten zijkantjes de ringmodulator niet meer.

Even terzijde, maar de functie "zoekopdracht bewaren" is niet aanwezig als je zoekopdracht 0 resultaten heeft. Is dat niet het meest waarschijnlijke scenario waarin iemand zijn zoekopdracht zou willen bewaren?

Deze advertentie is niet op de site Marktplaats, maar op de Canadese equivalent Kijiji. Grappig genoeg is Kijiji in handen van dezelfde eigenaar als Marktplaats, Kijiji is zelfs op papier van Marktplaats, zie onder aan de pagina "©2005-2026 Marktplaats BV." Het is dus toch on-topic :P

Er wordt een EMU Proformance piano module aangeboden. Iemand heeft ooit een sticker "Midi CH12" op het apparaat geplakt. Ik vermoed dat degene die het nu verkoopt geen idee heeft wat ie in handen heeft en met behulp van AI heeft bepaald dat het geen Piano maar een Phaser module is. "Midi CH12" is natuurlijk de product naam :D

phaser proformance.JPG

Back