Grappige Marktplaats advertenties

Je zou maar alleen met VST's werken van gangbare synthesizers, dan heb je toch een treurig bestaan? :)

Ultra zeldzame Yamaha SY-20 Synthesizer
€ 1.800,00

1000004891.jpg

Is een erg lekker klinkend analoogje, klinkt anders dan de CS-15D, CS-15 e.d. Die heb ik ook allemaal gehad. Het filter klinkt veel levendiger.

Dit marktplaats exemplaar staat trouwens al een eeuwigheid op reverb. En het enige exemplaar in heel Europa? Onzin. Deze mannen Tastronauten - YAMAHA SY 20 in Duitsland voorzagen me als eigenaren van nuttige info voordat ik mijn exemplaar kocht.

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in een SY-20: mijn exemplaar kan eventueel ook in de verkoop, het is de laatste hardware synth die ik nog heb. En mijn, optisch mooiere, probleemloos werkende exemplaar, zit ook in de originele koffer. Daar zit ook het originele pedaal in. En een ruim bemeten nieuwe convertor lever ik er ook bij. En een PDF sheet bij met de Engelse vertaling van de Japanse parameter opdruk. Mijn exemplaar staat toevallig momenteel ook in Amsterdam, in de opslag bij een bevriend forumlid. Hij kost € 1.500, en die prijs gaat niet omlaag. PB bij interesse, ik zet 'm nog niet op de marktplaatsen.

Hij heeft ook nog een ASR-10 en MS-10 die van Tom geweest zouden zijn. Bij de rest van zijn ads staat dat niet.

Ik heb ook weleens wat gear overgenomen van 'bekende namen' (en gear uit bekende studio's die dan door bekende namen gebruikt zal zijn geweest) maar daar nooit een meerprijs voor betaald. Van wat ik nu heb staat zitten voor zover bekend geen roemruchte vorige eigenaren tussen geloof ik.

Ooit een Akai 3000xl sampler gekocht die zou van Clouseau zijn geweest. Moest eerst opzoeken wie dat ook weer was en heb vervolgens om korting gevraagd.

Voor de liefhebber: hij staat hier niks meer te doen, dus wie een authentieke Clousea wil, kan me dm'en en dan is het: daar gaat ze.

Ooit een Akai 3000xl sampler gekocht die zou van Clouseau zijn geweest. Moest eerst opzoeken wie dat ook weer was en heb vervolgens om korting gevraagd.

Voor de liefhebber: hij staat hier niks meer te doen, dus wie een authentieke Clousea wil, kan me dm'en en dan is het: daar gaat ze.
Ik had een Roland masterkeyboard uit een opnamestudio waar Paul Michiels nog op gespeeld heeft. We waren zo dicht bij een Belpop museum. :D

Als je 3000XL nog de string sample van Daar Gaat Ze bevat, heb ik misschien nog interesse. :) (kan trouwens niet hoor, het nummer is 6 jaar ouder. Tenzij ze de akai live gebruikten nadien)

Elke niet nieuwe bak die ik heb zijn van meer artiest geweest die ik ooit zal zijn. Vooral jammer voor degene die van mijn kopen natuurlijk. Wel n beetje n bummer voor hen. 🤭
Clouseau. Huiver. Doet denken aan die Roland die te koop stond met 2 kriebels op van de Regi. Stond erg lang te koop

Ze zijn wel getalenteerd en professioneel ervaren genoeg om de show te geven die je kan verwachten. Die gasten wonen zowat in het Sportpaleis. De muziek moet natuurlijk wel je ding zijn om er van te genieten. Ik ga er zelf geen geld aan uitgeven om ze te zien, het aantal nummers van hen dat ik kan hebben is wel heel beperkt. :)

Ik zou liever eens een weekendje met hen gaan racen dan muziek maken. Al zijn ze daarin waarschijnlijk OOK getalenteerder dan ik...

He wat grappig, NOT

de retour gestuurde zogezegd uitstekende Korg prophecy van Reverb die lege batterij had én veel te zachte outputs, staat nu zonder enige melding terug te koop, op 2ehands

KOOP M NIET

Die verkoper komt ook in het 'no thanks' laatje hier. 1 keer en klaar mee.

Back