J jvq drukt op knopjes Lid sinds 7 juli 2016 Berichten 754 Locatie Amsterdam 5 oktober 2025 #1 Op de kickdrum na allemaal zelf opgenomen geluiden, gemangeld door Zoia en H3000. Geen synths! Wat doe ik hier?
Op de kickdrum na allemaal zelf opgenomen geluiden, gemangeld door Zoia en H3000. Geen synths! Wat doe ik hier?
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 6 oktober 2025 #2 jvq schreef: Wat doe ik hier? Zie meer... Dat vraag ik me ook af, lol
J jvq drukt op knopjes Lid sinds 7 juli 2016 Berichten 754 Locatie Amsterdam 6 oktober 2025 #3 Het is wel met MIDI en een TX16W. We kunnen doen alsof dat een synth is?
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 6 oktober 2025 #4 Zeker en vast, zo kwam het ook over :-)
Stupide Ouwe rot Lid sinds 30 augustus 2009 Berichten 1.861 6 oktober 2025 #5 jvq schreef: Het is wel met MIDI en een TX16W. We kunnen doen alsof dat een synth is? Zie meer... Hij staat op Vintage Synth Explorer, dus vooruit (Yamaha TX16W | Vintage Synth Explorer) al is het niet met louter positieve opmerkingen: A narrow 2-line LCD display, numeric keypad and about a dozen other buttons makes for a lousy sample-editing experience [...] Zie meer... Moreover this OS is one of the worst ever made. Zie meer... Maar als je er maar lol mee hebt. Is dit een beginnetje, experiment, of wat anders?
jvq schreef: Het is wel met MIDI en een TX16W. We kunnen doen alsof dat een synth is? Zie meer... Hij staat op Vintage Synth Explorer, dus vooruit (Yamaha TX16W | Vintage Synth Explorer) al is het niet met louter positieve opmerkingen: A narrow 2-line LCD display, numeric keypad and about a dozen other buttons makes for a lousy sample-editing experience [...] Zie meer... Moreover this OS is one of the worst ever made. Zie meer... Maar als je er maar lol mee hebt. Is dit een beginnetje, experiment, of wat anders?
J jvq drukt op knopjes Lid sinds 7 juli 2016 Berichten 754 Locatie Amsterdam 6 oktober 2025 #6 Stupide schreef: Is dit een beginnetje, experiment, of wat anders? Zie meer... Het is muziek die ik gemaakt heb en die ik wilde delen.
Stupide schreef: Is dit een beginnetje, experiment, of wat anders? Zie meer... Het is muziek die ik gemaakt heb en die ik wilde delen.
Montfrooij Gepokt en gemazeld Lid sinds 4 februari 2020 Berichten 6.413 Locatie Gelderland 17 oktober 2025 #7 Interessante sounds
J jvq drukt op knopjes Lid sinds 7 juli 2016 Berichten 754 Locatie Amsterdam 17 oktober 2025 #8 Dank je!