Grote oproep voor jullie beats op Radio Bullet! 🔥

Beste vrienden van de schaduw en het licht,

met een tikje weemoed en een sprankje hoop kondig ik aan dat onze Gloomy's Fora Parade zal worden herleid tot één betoverend uur, in plaats van de oorspronkelijke twee. De uren vullen zich niet vanzelf, en dus reiken wij onze handen uit: stuur meer van jullie eigen, hartverwarmende nummers in. Samen weven wij een parade die de duisternis doet dansen en de harten doet zingen. Laten we dit moment grijpen en het laten stralen!

:dj:

Klaar voor morgen?

playlist 10222025.jpg

Hoi forum fam!

Luister goed – IK STERF om jullie VOLLEDIGE SETS hier te draaien, zonder remmen! Gooi die pre-tracks, wilde probeersels, sluwe teasers – welke vuurballen je ook hebt borrelen. Durf NIET bescheiden te zijn; ontketen de chaos, pak het podium en laten we deze parade laten ontploffen! Wie eerst? Raak me NU!

quack quack quack :: DUCKS QUACK ME UP

Attachments

• LdK - Duckfeest.mp3
    9,2 MB
Ik vergat gisteravond uit te zenden, dus om dat goed te maken zend ik vandaag, donderdag, van 19:00 tot 20:00 uur de Fora Parade uit. Om 20:00 uur stipt begint de twee uur durende heruitzending van mijn metalshows van afgelopen zaterdag en zondag. Stem af op www.radiobullet.nl

Yo, doe niet flauw en log binnen een paar minuten in (19:00h) op www.radiobullet.nl en luister wat een wonderbaarlijke muziek onze forumleden delen :dj:

Back