Vannacht (zeg me i love you please, please!!) (Nederrocksteady new new new)

Dilago

Ouwe rot
Goedemiddag!

Daar zijn we weer eens met een nieuwe of beter gezegd een gouwe ouwe in een nieuw jassie!

Heb de instrumental van Keith en Tex geript en er een Nlse tekst op gerapzongen. Ik wil deze wel met mijn band spelen en zal het vanavond in de groep gooien.

Ben heel benieuwd naar de reacties!

Attachments

• harm - vannacht (zeg me i love you).mp3
    6,1 MB
Oh, die begint leuk zeg!! Goeie vocals, de beste tot nu toe. "Vannacht" blijft hangen. Gaat gedraaid worden op the Fora Parade. Hou ons (mij) goed up de hoogte van de updates. Woe 22/10, 19.00 cet, je wordt als eerst gedraaid :)

Enorm bedankt maat, wordt gewaardeerd!

Mijn nummer viel wel in de smaak bij mijn band dus hebben we gisteren direct een paar try outs gedaan waarvan ik er een met jullie deel.

Attachments

• Vanavond(1).MP3
    5,2 MB
Mijn nummer viel wel in de smaak bij mijn band dus hebben we gisteren direct een paar try outs gedaan waarvan ik er een met jullie deel.

Allereerst, de vocalen klinken ver weg, bijna onverstaanbaar, zeker op het eind.

En op 1'32" ga je met de stem uit de bocht.

Blijft wel een hele leuke track natuurlijk :)

Ik heb nog 2 koortjes veranderd in de studioversie. Dus wil je deze draaien @e-Gloomy-nations in the Forum Parade komende aflevering?

Attachments

6,1 MB
Nog als laatste de tekst 'waarom wil je dat niet vertellen' veranderd in 'waarom wil je dat niet zeggen' wat m.i. correcter is. Nu is ie echt klaar.

Dus @e-Gloomy-nations graag deze versie draaien!

Attachments

6,1 MB
Nog als laatste de tekst 'waarom wil je dat niet vertellen' veranderd in 'waarom wil je dat niet zeggen' wat m.i. correcter is. Nu is ie echt klaar.

Dus @e-Gloomy-nations graag deze versie draaien!

woe 5/11 maat :)

Niet dat ik weet nee.
Instrumental staat super zachtjes en vocalen keihard.

Ik vewacht steeds dat er een hiphop beat in komt die dan steeds niet komt.
Opzich geen slecht idee. Anders zou het een stuk beter tot z'n recht komen als de instrumental wat harder mag

Laatst gewijzigd:
Dit is een rock steady instrumental waarvan de geluidskwaliteit te wensen overlaat, normaal klinkt het voller. Maar op zich is het een prima idee van je er een hiphopdrum onder te zetten.

Was daar te lui voor echter en heb alleen de vocalen zachter gezet. Hoe is ie nu?

Attachments

6,1 MB
Beter alleen de hoge stem is nu soms iets te zacht
De lage stem zit nu beter in de mix

Vocalen mixen is niet makkelijk.
Beste kan je een 'rider' gebruiken die de volume drukt op punten waar het te hard wordt.
Daarna kan je nog compressie gebruiken

Gisteren hebben we ff een oefenopname gemaakt van mijn lied 'vannacht' en alhoewel de saxofonist absent was en de opname ietwat balorig is, wil ik 'm jullie niet onthouden. Ik vind het ook leuk om de voortgang van dit nummer hier bij te houden.

Het is een live registratie gedaan met een aparaatje in de ruimte. Ik zou niet weten met wat precies. ;)

Attachments

• Offbeat operators 27 oct '25_15.MP3
    8,8 MB
Back