Achelousje
ober(heim) sturm strummer
Mooi plan...
Ook weer een t shirt graag..
Ook weer een t shirt graag..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Op de parkeerplaats van Bax Goes hebben ze een grote hoge ruimte laten bouwen.Zou Bax geen hal leeg hebben waar normaal de stock staat van al het spul dat ze niet op voorraad hebben?![]()
Het is tegenwoordig wel betaald parkeren daar. Iets om rekening mee te houden.Ik heb een kantoor in het Evoluon (Eindhoven). Daar is voldoende ruimte (diverse zalen van klein tot groot), mits er geen groot event is. Er is ook catering. Ik ken de directeur daar ook goed. Ik kan eens een balletje opgooien?
Zeer mooie locatie. Lang geleden daar een bedrijfsfeest gehad.Ik heb een kantoor in het Evoluon (Eindhoven). Daar is voldoende ruimte (diverse zalen van klein tot groot), mits er geen groot event is. Er is ook catering. Ik ken de directeur daar ook goed. Ik kan eens een balletje opgooien?
Parkeerruimte is ruim voldoende, mits er geen event is. Een dagkaart parkeren kost 7,50 als ik mij niet vergis.En hoe is het met de parkeerruimte en/of de mogelijkheid apparatuur uit te laden?
€7,50 voor een dagkaart vindt ik reuze meevallen.Parkeerruimte is ruim voldoende, mits er geen event is. Een dagkaart parkeren kost 7,50 als ik mij niet vergis.
Uitladen is ook geen probleem, al vraag ik mij dan wel af wat je allemaal mee wilt nemen?
Uitladen is ook geen probleem, al vraag ik mij dan wel af wat je allemaal mee wilt nemen?
Geweldige locatie - ben daar een aantal keer geweest met de Atos Tour - Tof dat je wilt informeren naar de mogelijkheden!Ik heb een kantoor in het Evoluon (Eindhoven). Daar is voldoende ruimte (diverse zalen van klein tot groot), mits er geen groot event is. Er is ook catering. Ik ken de directeur daar ook goed. Ik kan eens een balletje opgooien?
Shiva nr. 0 → circa 1986 Overgang naar Interface → rond 1987Laatste SF bijeenkomst waar ik zelf aanwezig was, vond in 2006 in Rotterdam plaats.
Goede herinneringen aan.