Synthforum-meeting: inventarisatie

Heb je zin in een Synthforum-meeting?

• Ja!

Stemmen: 67 95,7%
  • Ja en ik weet ook nog wel een goede locatie :)

Stemmen: 3 4,3%

• Totaal aantal stemmers
    70
Zou Bax geen hal leeg hebben waar normaal de stock staat van al het spul dat ze niet op voorraad hebben? ;)
Op de parkeerplaats van Bax Goes hebben ze een grote hoge ruimte laten bouwen.
Ik weet niet of die leeg is.?
Parkeerruimte genoeg daar in de omgeving.
Die ruimte gebruikten ze om licht te showen zie filmpje.
Dit was nog net voordat ze failliet gingen gebouwd.

Laatst gewijzigd:
leuk , ja

Ik heb een kantoor in het Evoluon (Eindhoven). Daar is voldoende ruimte (diverse zalen van klein tot groot), mits er geen groot event is. Er is ook catering. Ik ken de directeur daar ook goed. Ik kan eens een balletje opgooien?
Zeer mooie locatie. Lang geleden daar een bedrijfsfeest gehad.

En hoe is het met de parkeerruimte en/of de mogelijkheid apparatuur uit te laden?
Parkeerruimte is ruim voldoende, mits er geen event is. Een dagkaart parkeren kost 7,50 als ik mij niet vergis.
Uitladen is ook geen probleem, al vraag ik mij dan wel af wat je allemaal mee wilt nemen?

Parkeerruimte is ruim voldoende, mits er geen event is. Een dagkaart parkeren kost 7,50 als ik mij niet vergis.
Uitladen is ook geen probleem, al vraag ik mij dan wel af wat je allemaal mee wilt nemen?
€7,50 voor een dagkaart vindt ik reuze meevallen.
Overigens wel een erg gave locatie!

Even voor de duidelijkheid. De koepel is in gebruik door next Nature. Daar is een permanente expo, dus daar kunnen we niet gaan staan (of ik moet wat kunnen ritselen).
Ik kan kaartjes regelen voor een flink aantal mensen om daar te kijken, al vind ik het niet zo spectaculair meer als vroeger.
Als ik al wat kan regelen, dan wordt het waarschijnlijk een van de zalen in de laagbouw, of het restaurant als de groep niet al te groot is.

20221005_194647.jpg

☝🏻😁 zoiets
Ik meen dat een meeting er ook voor is om wat te laten zien/demonstreren.
Dus eigenlijk hoop ik dat veel leden hun spullen meenemen?
Misschien een markt ook organiseren?

Mocht mijn reserve Arp Quadra (in revisie, er nog heel slecht aan toe) klaar zijn tegen die tijd dan overweeg ik om deze mee te nemen bij interesse.
Anders zal het een of andere modular case zijn.

Ik heb een kantoor in het Evoluon (Eindhoven). Daar is voldoende ruimte (diverse zalen van klein tot groot), mits er geen groot event is. Er is ook catering. Ik ken de directeur daar ook goed. Ik kan eens een balletje opgooien?
Geweldige locatie - ben daar een aantal keer geweest met de Atos Tour - Tof dat je wilt informeren naar de mogelijkheden!

Laatste SF bijeenkomst waar ik zelf aanwezig was, vond in 2006 in Rotterdam plaats.
Goede herinneringen aan.

Laatste SF bijeenkomst waar ik zelf aanwezig was, vond in 2006 in Rotterdam plaats.
Goede herinneringen aan.
Shiva nr. 0 → circa 1986 Overgang naar Interface → rond 1987
Ik was er eerder ook bij in Rotterdam. Ik sta nog in bijdrage 0 nul van het maandblad met een verhaaltje en tekening.
Dat was in de buurt van de kubus woningen Rotterdam.

Lijkt me weer leuk om te komen. Wellicht een mogelijkheid voor een live set, voor wie durft?

Back