OTO Machines BOUM, een volledig analoge stereo saturator/filter en compressor slechts 3 maanden jong, echt in winkel nieuwstaat ! ik heb hem denk 2 x gebruikt,)wel een heerlijke sound , van heel subtiele overdrive tot crazy distortion, en daarbij ook nog een compressor en lowpass filter , tevens kan je je instelling saven, ook via midi aanstuurbaar, en voor de compressor zit er ook een side chain op
ik wou hem gebruiken als analoge mastering unit, maar ik doe dat gedeelte eigenlijk toch alleen maar in the box,
ik heb er los bij gekocht een Decksaver ,tegen stof of ander ongein
ook prima te gebruiken of juist, als je DAW less werkt om als end stage je sound op te krikken, dit werkt ook goed als je live sets wil gaan doen,
ophalen en is bij mij te beluisteren, evt opsturen is ook een optie,
PRIJS 440,- eu
prijs lijkt me netjes gezien de staat en inclusief Deckser ,ik reageer niet op mensen die lager bieden
(nieuwprijs 579,)
(Decksaver 35,-)
je kan de bon er bij krijgen voor de garantie
ik wou hem gebruiken als analoge mastering unit, maar ik doe dat gedeelte eigenlijk toch alleen maar in the box,
ik heb er los bij gekocht een Decksaver ,tegen stof of ander ongein
ook prima te gebruiken of juist, als je DAW less werkt om als end stage je sound op te krikken, dit werkt ook goed als je live sets wil gaan doen,
ophalen en is bij mij te beluisteren, evt opsturen is ook een optie,
PRIJS 440,- eu
prijs lijkt me netjes gezien de staat en inclusief Deckser ,ik reageer niet op mensen die lager bieden
(nieuwprijs 579,)
(Decksaver 35,-)
je kan de bon er bij krijgen voor de garantie
Attachments
-
tempImage0TkZM2.png881,1 KB · Bekeken: 86 -
tempImageZKaMC9.png1 MB · Bekeken: 87 -
tempImage9vybKu.png922 KB · Bekeken: 92 -
tempImagexbDPsY.png801,1 KB · Bekeken: 85 -
tempImagehC8sbo.png954,3 KB · Bekeken: 74 -
tempImage7VaMf0.png699,7 KB · Bekeken: 79 -
tempImageqGPkCn.png1 MB · Bekeken: 90 -