Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
daar loop ik bij mijn eigen vergelijkbare tracks inderdaad ook tegenaan, achteraf drums toevoegen is... lastig op zijn minst gezegtSemi gejammed: de grove structuur was wel gepland, maar het is wel een lineaire opname. Later heb ik de ergste fuck-ups er nog wel uit ge-edit.
Soms komt de timing wat ‘apart’ uit, maar die is dus interactief ingebed in het nummer en niet meer te fixen, tenzij we het hele nummer opnieuw spelen.
En er achteraf drum bij inspelen lijkt me voor een enigzins strakke drummer totaal onmogelijk, dus die parkeren we ook ff tot een mogelijke nieuwe opname.

Uh, ja, lekker knullig, volgende keer maar een Nederlandse titel verzinnen...Bedoel je trouwens niet "lose hope"? alsin verliezen. Loose betekend los![]()
Dit dekt de lading wel. Ik probeerde positief te eindigen met lekker basis majeur I-V, maar zelfs daar klinkt melancholie door.'Hoop is uitgestelde teleurstelling' zeggen ze wel eens.. zit wel wat in denk ik
Dat noem ik hopeloos, maar als degene die het beloofd heeft te vertrouwen is.....Mooi stukje muziek. Klinkt als fimmuziek.
'Hoop is uitgestelde teleurstelling' zeggen ze wel eens.. zit wel wat in denk ik
"Betekent"Bedoel je trouwens niet "lose hope"? alsin verliezen. Loose betekend los![]()

omg.."Betekent"![]()
Thanx voor corrigeren!
Gelukkig zijn er hier genoeg mensen die opletten en samen weten we een heleboel.

Ach we leren elke dag weer... Voor mij is Nederlands zelfs al een probleem soms..Uh, ja, lekker knullig, volgende keer maar een Nederlandse titel verzinnen...

Ja, dat wordt de Nederlandse titel.Maar nooit opgeven.