Don't loose hope.

Vind het mooi gedaan maar had wel een drum in mogen komen voor mijn gevoel.

Semi gejammed: de grove structuur was wel gepland, maar het is wel een lineaire opname. Later heb ik de ergste fuck-ups er nog wel uit ge-edit.
Soms komt de timing wat ‘apart’ uit, maar die is dus interactief ingebed in het nummer en niet meer te fixen, tenzij we het hele nummer opnieuw spelen.
En er achteraf drum bij inspelen lijkt me voor een enigzins strakke drummer totaal onmogelijk, dus die parkeren we ook ff tot een mogelijke nieuwe opname.

Semi gejammed: de grove structuur was wel gepland, maar het is wel een lineaire opname. Later heb ik de ergste fuck-ups er nog wel uit ge-edit.
Soms komt de timing wat ‘apart’ uit, maar die is dus interactief ingebed in het nummer en niet meer te fixen, tenzij we het hele nummer opnieuw spelen.
En er achteraf drum bij inspelen lijkt me voor een enigzins strakke drummer totaal onmogelijk, dus die parkeren we ook ff tot een mogelijke nieuwe opname.
daar loop ik bij mijn eigen vergelijkbare tracks inderdaad ook tegenaan, achteraf drums toevoegen is... lastig op zijn minst gezegt

Mooie geluiden en lekker die gtiaar maar het is nogal wat 'loose' qua ritme soms.. soms zit ik er ff in maar dan weer niet..

Bedoel je trouwens niet "lose hope"? alsin verliezen. Loose betekend los ;)

Bedoel je trouwens niet "lose hope"? alsin verliezen. Loose betekend los ;)
Uh, ja, lekker knullig, volgende keer maar een Nederlandse titel verzinnen...

'Hoop is uitgestelde teleurstelling' zeggen ze wel eens.. zit wel wat in denk ik
Dit dekt de lading wel. Ik probeerde positief te eindigen met lekker basis majeur I-V, maar zelfs daar klinkt melancholie door.

Mooi stukje muziek. Klinkt als fimmuziek.

'Hoop is uitgestelde teleurstelling' zeggen ze wel eens.. zit wel wat in denk ik
Dat noem ik hopeloos, maar als degene die het beloofd heeft te vertrouwen is.....

"Betekent" :D
omg.. :o: Thanx voor corrigeren! :mega: Gelukkig zijn er hier genoeg mensen die opletten en samen weten we een heleboel. :)
Ik check net een ezelsbruggetje waarin 'loopt' of 'gelopen' invullen, dit soort fails zou moeten voorkomen. Maar correct me if I'm wrong:okdan: Ik doe het meeste ook maar op gevoel. :D

Back