Ik zoek een rack lijnmixer met gebalanceerde inputs en een headphone out

Nicolas 2000

It's a household name
Ik zoek een rack lijnlixer, liefst 1u, met:

-2 (voor stereo) gebalanceerde inputs op xlr of trs
-gebalanceerde outputs op xlr of trs
-nog wat lijn inputs, mogen ongebalanceerd zijn
-headphone out

Geen verdere eisen aan eq, sends, mic pre, allemaal niet nodig.

Iemand die iets kleiner -en goedkoper- kent dan een Roland M-16E? M-12E heeft ongebalanceerde inputs.

Ik weet niet of dit is wat jij bedoelt.
Maar ik heb recent een Behringer RX1602 V2 aangeschaft.
Gisteren getest en bevalt mij goed. 99 euros

RX1602 (V2) voldoet helemaal, enkel de outputs zijn niet echt gebalanceerd (iets met impedance balanced) maar daar kan ik mee leven aangezien dit bij mij al niet meer in het opnalepad zit.

Eens zoeken of er een kleinere versue (minder kanalen) bestaat.

Ik kan de rx1602 v2 voor 99 nieuw thuis geleverd krijgen of voir 150 plus verzending tweedehands. :D

In ieder geval heel goede kandidaat voor wat ik zoek.

De RX1602 is een prima toestel (ik heb er zelf ook 1), maar ik denk dat Nicolas 2000 2 mic-inputs nodig heeft, en de RX1602 heeft enkel lijningangen.

@Nicolas 2000 Ik gebruik mijn RX1602 niet meer sinds ik meer inputs heb op mijn audio interface. Paar maanden gebruikt, zo goed als nieuw en je mag m zo overnemen. Stuur maar een PM als je interesse hebt.

Bedankt! Ik ga eerst even alle pc's en consôles aansluiten zodat ik kan checken of het inderdaad is wat ik nodig heb. Kan een weekje of meer duren. :)

Ik heb 2 RX1602's. Beide van MP. de eerste was 50 euro, de 2e 30. Met wat geduld kan je dus nog veel goedkoper uit zijn dan die 99.

ik heb dezelfde als alex ball. ik vind ze onoverzichtelijk en rommel, zou ik niet meer kopen.

Hoogstwaarschijnlijk gaat het niet nodig zijn omdat ik een hoofdtelefoonversterker met optische input voor de studio kan gebruiken, en voor de andere bronnen (consoles/pc's) nog een audio switchje had liggen.

Back