Whimsical Raps Atrium

Vijf stemmen analoge synthese, polytimbraal aangestuurd en gemoduleerd. We hebben ideeën uit ons decennium van modulaire verkenning overgenomen en de manier waarop we polyfonie bereiken, opnieuw bekeken.Elke stem wordt gevormd door zijn harmonische energie, terwijl drie kerntimbremodi een rijker terrein betreden. Van eenvoudige suboctaaf- en ruisgolven, via frequentiemodulatie, tot en met een herinterpretatie van formantsynthese. Alles geperst door een lowpass/gate-combinatie, voor balans en zo nu en dan nadruk.
oblique.jpeg

Whimsical Raps Atrium is verkrijgbaar voor $ 1600 USD en start op 31 oktober 2025 om 8.00 uur PDT.

haha ja snap ik, was ook beetje overdreven..
Zo'n Atrium is wel cute en lekker portable...is ook zo.

Zeker op basis van de bovenstaande gesture video lijkt me dit een enorm inspirerend apparaat! De klank (analoog + fm + analoge delay + filters) vind ik mooi en is ook waar ik zelf van hou in een synth.
Het klinkt een beetje als een Chase bliss pedaal terwijl het veel intuïtiever en gerichter lijkt te bedienen.
Ben sinds de Osmose niet meer zo enthousiast geweest over een nieuw ding!
Zit nu wat beter naar de specs te kijken, hij heeft geen audio IN! Dat zou wel mooi zijn om je osmose erdoor te gooien.. vind ik toch cheap voor het geld.

Komt dat ding uit Iran?

Nee, zoals ik zei, de artieste waarmee ze blijkbaar samenwerken heeft Iraanse roots. Maakt in dit verband niet uit. Maar het is misschien wel een gemiste kans, hadden ze haar een demo kunnen laten maken die een betere eerste indruk achterlaat.

In het algemeen, je kunt iets leuks bedenken technologisch gezien, maar dat wil nog niet zeggen dat je als ontwikkelaar en bouwer de meest aangewezen persoon bent om te laten zien wat je ermee kunt in creatieve zin.

Hoe heet dit ding en waar kan ik het kopen?

Hier op het forum staat een ander model van dezelfde maker te koop..niet goedkoop

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Back