EVIL PET
€399,00
Maak kennis met de EVIL PET - de creatieve box die is ontworpen voor iedereen die genoeg fantasie en verbeeldingskracht heeft om het te gebruiken. EVIL PET kan een polyfone synthesizer, een granulaire effect, een FM-tuner, een bandrecorder, sampler en meer zijn.
EVIL PET bijt binnenkomende audio in grains en speelt ze op nieuwe, speelse of onverwachte manieren af. Rek, verklein of draai de grains om unieke geluiden, texturen en effecten te creëren. Laag grains om dromerige, glitchy of wervelende klanklandschappen te maken. Het werkt met elke invoer - gitaar, stem, synth of drums - en verandert gewone geluiden in iets magisch.
Audio van de jacks, de ingebouwde microfoon, de ingebouwde FM-tuner, of door samples van een microSD-kaart te laden. Grains kunnen worden getriggerd door de mechanische PLAY-toets of polyfoon worden afgespeeld via een aangesloten MIDI- of MPE-toetsenbord, wat zorgt voor expressieve polyfone prestaties en live experimenten.
De PET is gekleed in een glanzende roze kleur, wat het direct aantrekkingskracht en gezelligheid geeft zodra je het mee naar huis neemt.
De tactiele mechanische toetsen en bevredigende klikken nodigen uit tot eindeloos drukken, waardoor de EVIL PET onweerstaanbaar leuk is.
De microSD-kaart bevindt zich op het voorpaneel.
Neem direct je eigen stem of andere geluiden op met een klein microfoontje op het voorpaneel.
Het 2,42″ monochrome OLED-display biedt een perfect zicht vanuit elke hoek om de opgenomen golven met korrels in beweging te zien.
We hebben FM-radio toegevoegd om het experimentele allure te geven. Je kunt je PET mee op reis nemen en de vibes, muziek en hartslag van verschillende culturen vangen. Sample het voor je herinneringen - of verwerk en remix het als een canvas voor je eigen composities.
Enige nadeel is dat Evil Pet nog niet zindelijk is.
Dus die moet je eerst goed trainen.
Last edited by a moderator:
Ik heb wel de indruk dat je met granular al snel op het ambient-terrein aanbelandt. Op zich is daar niets mis mee (hou ervan) maar ik vraag me gewoon af of hoe breed inzetbaar deze synthesevorm is....
maar verder is het wel een aardig ding voor een redelijke prijs naar mijn idee