When Summer Ends [Italo]

Calculator Operator

Tel ik na 15 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Ik hoorde gisteren ineens een oude track van me. Ik heb deze origineel gemaakt in 2012, en toen was ik zeg maar net bezig met muziek produceren in iets anders dan Garageband en het klonk eigenlijk helemaal nergens naar. De track zelf vond ik echter best geslaagd, dus ik heb besloten om 'm opnieuw in te spelen. Dat ging best rap moet ik zeggen, dus hij is al af. Gemaakt op hetzelfde frame zo te zeggen als mijn vorige track Silver Waves. Omdat ik de originele multitrack niet meer heb is deze echt volledig opnieuw gemaakt. Ook met andere synths, origineel was 't alleen een Korg Radias en nu is 't wat gevarieerder.

Ter vergelijking, dit is het origineel:

Hey Dirk :engel:

Leuke en verniewend klinkende synthpop, en ik hoor weliswaar een vleugje Gloomy erin 8D

Top, deze wordt gedraaid op www.radiobullet.nl op woensdag 19 november

Ah, deed me erg aan Mario Mathy denken:

:mega:

Hoe weet jij mijn (bij)naam nu weer hahaha :D

Mooi, heb je weer een trackje voor in de playlist. Vind ik mooi, een beetje verspreiding van m’n tracks.

Mario Mathy was wel koning Kaasio hè :P. Nu heb ik geen enkele Casio-synth, maar dat de track kazig is kan ik je wel gelijk in geven.

Dirk.jpg

:luv:

Ik vind beide versies wat hebben eerlijk gezegd. De oude versie is wat doffer / donkerder en de nieuwe versie sprankelt meer, en voelt wat drukker in de hogere frequenties.

Nou luister ik ook over een klein bluetooth speakertje ;-)
Ik ga de laatste versie ff luisteren :-)

-C-

Leuk gedaan.
Zou nog even naar de mix kijken.
Vind sommmige synths veel te hard.
Tegen het 'niet om aan te horen' aan zelfs

Back