Met samples van Kendrik Lamar - King kunta, Maya - Lait de coco, een of andere disco tune die ik ben vergeten voor de gitaar en talkbox sound, m'n Seq circuits Prophet 5 en een MPC 2kXL,
Thanks staat in de post welke hardware en qua VSTs een paar x devastor van d16 maar verder gewoon ableton's eigen eq, compressor enzo.
overigens vind ik van ua die Pultec wel erg nice, eigk alles van UA is wel nice haha. en ik vind Goodherz Vulf ook wel lekker
verder heb ik niet zoveel plugins helaas
Lekker, alles loop organisch en groovy. Bas en kick zijn warm. Ik hoor wel de artefacten van het timestretchen, dat is wat minder aangenaam. Volgens mij vooral in de keys.
Lekker, alles loop organisch en groovy. Bas en kick zijn warm. Ik hoor wel de artefacten van het timestretchen, dat is wat minder aangenaam. Volgens mij vooral in de keys.
De keys zijn de enige die ik met ableton erin heb gegooid, maar hoor je dat echt joh? Ik hoor niet echt iets waarbij ik timestrechting hoor waarbij de pitch gelijk blijft, maar de sample en deze beat schelen maar 7 bpm ofzo.
Uiteindelijk heb ik m wel ook zelf ingespeeld, de keys dan.
Maargoed, net zoals we nu vinyl ruis en pops retro en nostalgisch vinden, hoop ik dat dat ooit zo met timestretch artifacts ook zo is
Er is tenslotte ook al n vst voor die KaZaa losless mp3s hehe dus grote kans
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.