Black Friday 2025 tips

of alle 3 aan 749 met de TT78 erbij die je apart niet kan hebben aan 249, vreemd genoeg.
Voor wie over die dingen twijfelt tov een behri: je krijgt een etui, en een protector erbij in de doos. Los vh feit dat ze robuuster aanvoelen (en je de geluiden kan tunen en de sequencer vetter is dan de TR 606 bijvoorbeeld)

btw ik heb nul gas, er is niks tot nu wat ik tegenkwam als black friday dat me kan verleiden. Vreemd eh, en ik heb nog zo gezocht deze week :beard:

Laatst gewijzigd:
Ik heb dit jaar twee geplande aankopen en een ongeplande last minute.

Gepland:
- WavesFactory Trackspacer €22
- Nugen Audio Sigmod €18

Ongepland/Last minute:
- Audio Damge Circa €36

Circa van AD wel eerst de hele week lopen testen, maar man man... daar raak je niet mee uitgespeeld. Wat een fun is dat! Als een soort van pocket 6 track tape recording met overdubbing, varispeed en FX.

Fuck. Op - hopelijk - de laatste dag van zwarte vrijdag kost de PWM Malevolent van o.m. onze vrienden bij Future Sound Systems slechts €357.

Attachments

• IMG_8527.png
    IMG_8527.png
    176,9 KB · Bekeken: 61
da's uk? Future Sound Systems?
vergeet de brexit tax niet, de grotere broer kost daar minder dan 999 al gans t jaar... Ik shop niet in de UK tenzij super groot verschil, méér dan 30%
Hij is mede ontworpen door FSS bedoelde ik te zeggen, maar voor dit geld gewoon te koop bij Bax.

Cyclone Analogic 303 of 78 aan 249 euro i.p.v. 279 euro (inclusief gratis verzending): cyclone-analogic - Cyclone analogic Official Store
goeie tip, maar ik kwam na wat nadenken toch terecht op Phoscyon2 bij: D16 Phoscyon 2 daar kom ik op 53 dollar en krijg dan ook nog een Mastering the Mix limiter erbij (die ik nooit zal gebruiken waarschijnlijk) als het goed is zou dat ongeveer 45 euro moeten zijn. Ik heb al een Arturia 303 emulatie maar daar kom ik niet goed mee uit de voeten.

Sonicware LIVEN Texture Lab synthesizer
Bij BAX nu 237 ipv 279 elders, en nu nog met BF korting en gratis verzenden, gekocht voor 219.

Op reverb die perkons deze nacht voor 1499 en 15 euro verzendkosten. Wat ben ik helderziend geweest om mijne vorige maand te verkopen 😅

Oei die lijkt weg… was Volt btw

Goed opletten want de meeste producten zijn alsnog duurder dan bij de concurrent. Dit is echt zo'n nep"actie" waar ze net doen alsof ze korting geven maar gewoon de normale prijs vragen, maar @MstrFX had wel iets gezien dat echt goedkoper was dus misschien heb je geluk.
De korting gaat er later nog van af merkte ik vannacht.
(dus die 'nieuw' prijs is nog ex korting)

Ik heb me laten verleiden, Digitakt 2 voor € 809,-
Kun je niet laten liggen natuurlijk :P

Niet op voorraad, dus nog ff wachten.

Volgens mij hebben ze die 10% er nog op staan trouwens. (Edit, als je doorklikt lijkt hij weg...)

Back