Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Push 3 met dustcover voor € 777,- in de zoektocht naar een betere Ableton Live ervaring. Hij komt vandaag binnen (als DHL z'n werk doet), dus ik weet over een tijdje of het zinvol was of niet.Oké nu is de Black Friday hype weer voorbij.
De hele maand november heb ik niets gekocht. (ja een matras maar die moest ik echt vervangen.. toevallig wel voor de helft van de prijs maar anders had ik die ook gekocht)
Ik ben benieuwd: heb je nou echt zinvolle BF deals gekocht?
Of heb je weer geld over de balk gesmeten voor troep die je na één keer gebruiken aan de kant laat
Hier ook geen Black Friday deals, wel vorige week mijn nieuwe laptop ontvangen maar die was al 2 maanden daarvoor besteld.Oké nu is de Black Friday hype weer voorbij.
De hele maand november heb ik niets gekocht. (ja een matras maar die moest ik echt vervangen.. toevallig wel voor de helft van de prijs maar anders had ik die ook gekocht)
Ik ben benieuwd: heb je nou echt zinvolle BF deals gekocht?
Of heb je weer geld over de balk gesmeten voor troep die je na één keer gebruiken aan de kant laat
heb nu spijt dat ik de Spectravox niet heb aangeschaft. Ik zag er ni onmiddellijk de meerwaarde van van hetgeen ik al in studio al had staan, nu denk ik er anders over.Behoorlijke schade hier:
- Moog SpectraVox
- MacBook Air 2025 (15" M4 16GB/512GB)
- Samsung T7 2GB
- Ableton upgrade (van V5)
- Reason upgrade (van V5)
Volgend jaar weer een kans.heb nu spijt dat ik de Spectravox niet heb aangeschaft. Ik zag er ni onmiddellijk de meerwaarde van van hetgeen ik al in studio al had staan, nu denk ik er anders over.
wie weet. hetgeen ik dit jaar heb gedaan was vooral in mijn 2de hobby: Simracing materiaal geïnvesteerd,. dus was het soms moeilijk om keuzes te maken tussen muziek en gamingVolgend jaar weer een kans.
Ja, herkenbaar.wie weet. hetgeen ik dit jaar heb gedaan was vooral in mijn 2de hobby: Simracing materiaal geïnvesteerd,. dus was het soms moeilijk om keuzes te maken tussen muziek en gaming
300?Ik verwacht binnenkort wat meer Spectravoxen op de tweedehandsmarkt. Maar of die dan voor ~300 euro gaan....