Black Friday 2025 tips

Ik heb net zonder BF code toch Kilohearts Filter table gekocht want die wilde ik gewoon toch nog.. Maar ik kreeg er MixBox van ikmultimedia bij op pluginboutique en die is toch wel erg goed!!

Gebruik discount code FORUM en omgerekend betaal je nu maar €57,- voor een update.

Screenshot 2025-11-12 at 00.17.23.png

Black Friday is tegenwoordig Black Year geworden.

Eerste BF aankoop dit jaar: Korg Collection v6 personal upgrade offer €134,72
Welke FX is in deze serie a must have volgens jou? Ga ondertussen wel even kijken :)
Ah zie dat het voornamelijk de synth collectie is. Was even in de war met Arturia FX collection maar die staat op 5.. hou het lastig bij blijkbaar..

Laatst gewijzigd:
Ik heb hem vooral gekocht voor de classic romplers (Triton/Trinity) dus FX niet in verdiept nog.

Mijn eerste black Friday aankoop is ook een feit. Net Acustica audio diamond dynamic saturator gekocht.

Op zich is die Shaperbox wel een toffe collectie plugins, aan de andere kant is de kans groot dat je veel van de functies al in andere (stock) plugins hebt zitten.

Ik zit al drie jaar met de zal ik het wel of niet doen gedachte in m’n hoofd om de Shaperbox 3 collectie (CableGuys) aan te schaffen. Kost me iets van €68. Wellicht dat ik het nog een jaartje uitstel…
Waar zou je het voor willen gebruiken? Ik vind het een goede collectie ook al gebruik ik voornamelijk de volumeshaper

Ik ben Soundtheory Kraftur en Gullfoss aan het testen. Mooie korting op dit moment. Iemand die (een van) deze heeft en aanrader of niet? Hoe gebruik je het?

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Heb de Nina gehad. Die was mij net wat te donker, sluggisch mid focused qua sound. De Delia is wat punchier en strakker, sneller en dat was voor mij exact wat de Nina meer mocht hebben mij betreft + De UI van de Nina was me toch wat te cramped...en niet heel intuïtief. De Delia met ook de keys is wat mij betreft duidelijk de aantrekkelijkste van de 2.
Gelukkig heb ik er eentje kunnen scoren voor deze superdeal van 1399,- Te gek! Dat is nou nog eens een echte dikke vette BF deal (40%).

Waar zou je het voor willen gebruiken? Ik vind het een goede collectie ook al gebruik ik voornamelijk de volumeshaper
Die heb ik ook, VolumeShaper. Het zijn mooie effecten die er extra bijkomen met het pakket. De reden waarom ik het tot nu toe heb uitgesteld is dat ik bang ben dat ik het twee, drie keer zal gebruiken. Ik werk nu met een klein lijstje plug-ins die ik ook altijd wel gebruik. Met deze uitbreiding weet ik het nog net niet of het echt iets gaat toevoegen.

Die heb ik ook, VolumeShaper. Het zijn mooie effecten die er extra bijkomen met het pakket. De reden waarom ik het tot nu toe heb uitgesteld is dat ik bang ben dat ik het twee, drie keer zal gebruiken. Ik werk nu met een klein lijstje plug-ins die ik ook altijd wel gebruik. Met deze uitbreiding weet ik het nog net niet of het echt iets gaat toevoegen.
Ja dat snap ik. Ik vind de overige effecten handig voor apart sound design. Dat doe ik niet vaak, maar heb er soms wel echt goede dingen uitgehaald.

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Heb de Nina gehad. Die was mij net wat te donker, sluggisch mid focused qua sound. De Delia is wat punchier en strakker, sneller en dat was voor mij exact wat de Nina meer mocht hebben mij betreft + De UI van de Nina was me toch wat te cramped...en niet heel intuïtief. De Delia met ook de keys is wat mij betreft duidelijk de aantrekkelijkste van de 2.
Gelukkig heb ik er eentje kunnen scoren voor deze superdeal van 1399,- Te gek! Dat is nou nog eens een echte dikke vette BF deal (40%).
Ow nice! Congrats! Lijkt me een fijne bak.

Back