Black Friday 2025 tips

Hier ook een Delia in the house! Mooie deal en bijzondere synth zeg! Ik las op YouTube een comment dat ze geen karakter zou hebben, Nou dat heeft ze echt wel. Snelle envelopes, strakke en scherpe sound maar echt wel eigenaardig. Eerste dag presets scrollen was even wennen aan het geluid maar sinds wat dieper programmeren gisteravond besloten dat ze mag blijven. Thanks voor de tip!

Ik zou er wel een topic over willen lezen door gebruikers! Ben zelf ook wel nieuwsgierig

Hier ook een Delia in the house! Mooie deal en bijzondere synth zeg! Ik las op YouTube een comment dat ze geen karakter zou hebben, Nou dat heeft ze echt wel. Snelle envelopes, strakke en scherpe sound maar echt wel eigenaardig. Eerste dag presets scrollen was even wennen aan het geluid maar sinds wat dieper programmeren gisteravond besloten dat ze mag blijven. Thanks voor de tip!
Vet! Ja die Env klinken lekker snel. Krijg hem vd week binnen. Erg blij mee. Helemaal voor het geld met de deal natuurlijk.

Vet! Ja die Env klinken lekker snel. Krijg hem vd week binnen. Erg blij mee. Helemaal voor het geld met de deal natuurlijk.
Direct updaten! Bij die van mij wilde de motoren niet goed kalibreren maar was verholpen met een update en is bekende bug van het oude OS. Update op een vat 32 USB stick zetten en in de Dalia doen, dan doet hij de rest vanzelf.

Wat zijn de ervaringen met de Arteria FX bundle? Hoe verhouden de plugins zich tot bijvoorbeeld UAD? Ze hebben op zich een mooie aanbieding, maar met zo'n groot pakket ben ik altijd bang dat driekwart ongebruikt de plugin folder zit op te vullen.

Wat zijn de ervaringen met de Arteria FX bundle? Hoe verhouden de plugins zich tot bijvoorbeeld UAD? Ze hebben op zich een mooie aanbieding, maar met zo'n groot pakket ben ik altijd bang dat driekwart ongebruikt de plugin folder zit op te vullen.
Aturia FX worden als ik het goed heb begrepen door Pulsar audio geprogrammeerd, zijn top notch FX. Maar ja het kan natuurlijk zijn dat je bijna alle FX al in andere uitvoering hebt. Ik kan me de BF prijs niet goed meer herinneren van vorig jaar maar zat onder de 100 euro volgens mij. Zijn wel erg veel fx inderdaad. Ik doe veel met Pigments, soms denk ik dat deze alle andere softsynths en VA's zou kunnen vervangen.

Ik ws ook al een tijdje aan het denken over de Korg Opsix Native maar vond 200 euro te veel, nu bij pluginboutique voor de helft
opsix native
tijdelijk tot 21 november inclusief gratis IK Multimedia MixBox (die standaard 115 euro is)

ik blijf er in trappen

Die gratis MixBox is een topper, beter dan alles wat ik gekocht heb 😂 (nou ja, anders. Maar klinkt zeer goed en ben er erg blij mee)

"but if issues emerge we will of course look into them."
Ik heb verder geen belang in IKmultimedia maar dit lijkt me ook gewoon een uitontwikkeld product.. ik heb hem als vst3 draaien..
Als het online klopt zou What's New in v1.5.2 in januari 2025 geweest zijn..

:D
ikc-l-mixbox_cover_full_opt.jpg

Laatst gewijzigd:
Speciaal voor jou te pleasen, heb k ff gegoogled. @Nap

en don't get me the software excuse, de studio kit heeft hardware :D

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik ben Soundtheory Kraftur en Gullfoss aan het testen. Mooie korting op dit moment. Iemand die (een van) deze heeft en aanrader of niet? Hoe gebruik je het?
Kraftur aangeschaft. Zeker een aanrader. Multiband saturation/clipping op erg goede manier.

Mijn eerste black Friday aankoop is ook een feit. Net Acustica audio diamond dynamic saturator gekocht.
Deze zie je niet veel voorbijkomen wat is hier de x factor heb me er nog niet in verdiept, zit zelf bij kazrog te kijken

Deze zie je niet veel voorbijkomen wat is hier de x factor heb me er nog niet in verdiept, zit zelf bij kazrog te kijken
Acustica audio gebruikt (soort) convolution techniek om hardware te sampelen. Ik heb te weinig verstand van hoe de techniek precies zit staat op website van Acustica vast meer info. In de DDS zit (o.a.) black box analog design hg-2 in. De hardware daarvan heb ik paar keer gebruikt en is goed maar duur en op weinig plekken te koop. Ik vind de sound van de Acustica plug-in beter dan de plug-in alliance versie.

Acustica audio gebruikt (soort) convolution techniek om hardware te sampelen. Ik heb te weinig verstand van hoe de techniek precies zit staat op website van Acustica vast meer info. In de DDS zit (o.a.) black box analog design hg-2 in. De hardware daarvan heb ik paar keer gebruikt en is goed maar duur en op weinig plekken te koop. Ik vind de sound van de Acustica plug-in beter dan de plug-in alliance versie.
Deze was mijn introductie tot die materie wellicht leuk als zij sprong..

Back