Klassieke analoge sequencer met 24 stappen en volledige CV-controle in Eurorack-formaat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, moet wel lukken. Volt = Volt. Misschien is het iets lastiger instellen.Heb me altijd afgevraagd of de sequencer vd arp zijn quantise functies werken voor de sq10
Volgens mij wel op synths met Oct / v standaard, maar niet op die met Hz / v, met name dus yamaha en Korg, muv de mono poly.Heb me altijd afgevraagd of de sequencer vd arp zijn quantise functies werken voor de sq10
De 100f cv is bedoeld om een andere 100f te koppelen, vandaar de afwijking, op mn reese converter kreeg ik een geinverteerde toetsenbordVolgens mij wel op synths met Oct / v standaard, maar niet op die met Hz / v, met name dus yamaha en Korg, muv de mono poly.
O. A. Kawai 100f en EML hebben volgens mij verder afwijkende specificaties tov bovengenoemde twee standaarden.

Mijn interessa gaat ook meer uit naar de 1601 sequencer, maar het is jaren geleden dat ik daar voor het laatst wat over gehoord heb. Heb jij daar een idee van of die nog komt?De verwachte kloon van de ARP sequencer is voor mij interessanter omdat elke stap met een schakelaar kan worden overgeslagen, een must voor muziek van de Berlijnse School!
Tot nu toe heeft Behringer alles uitgebracht wat hij heeft aangekondigd, maar dat is geen garantie. Ik vertrouw er wel op. Ik heb wel een andere kloon van de 1601, maar die heeft geen midi.Mijn interessa gaat ook meer uit naar de 1601 sequencer, maar het is jaren geleden dat ik daar voor het laatst wat over gehoord heb. Heb jij daar een idee van of die nog komt?
nou , de jp8 , de vcs , alles uitgebracht wat hij heeft aangekondigd is wat overdreven toch. wel veelTot nu toe heeft Behringer alles uitgebracht wat hij heeft aangekondigd, maar dat is geen garantie. Ik vertrouw er wel op. Ik heb wel een andere kloon van de 1601, maar die heeft geen midi.