m.tarenskeen
Stamgast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De andere foto's in de advertentie zijn wel normaal, lijkt alsof ze het wilden verbeteren ofzo: Auction - Lorentz Veilingen
Deze staat ook gewoon op de site hoor: Auction - Lorentz VeilingenIk kwam zojuist ook een advertentie tegen van Lorentz veilingen van een Korg EMX, maar die is nergens op hun website te vinden.
Bekijk bijlage 3867329
Gewoon uit nieuwsgierigheid gaan kijken, want koop liever niks vanuit veilingen.
De website voelde niet helemaal goed aan. Maar dat wordt hier gelukkig bevestigd :-)
Jazeker, dat is een neef van mij. Als je de naam Tarenskeen tegenkomt is dat sowieso altijd familie van elkaar. De naam is in Nederland voor het eerst rond 1700 opgedoken als "Tarens Keen" of "Tarrens Keen", afstammeling van een Schotse huursoldaat die in de 80-jarige oorlog voor Nederland tegen de Spanjaarden moet hebben gestreden. In de 19e eeuw ontstaat daaruit de familienaam Tarenskeen, en alle vandaag rondlopende personen met de naam Tarenskeen stammen daarvan af. Onder hen een opvallend groot aantal beroeps- en amateur muzikanten/musici en andere kunstzinnige types :-)Zomaar even een vraagje; is Job Tarenskeen, de drummer van het vroegere Alquin familie van je, deze achternaam komt niet vaak voor?
Ik heb Alquin midden jaren 70 'ns gezien en ik had een lp van ze, ik vond het hele goede muziek en nog steeds wel, prima bandje was dat.
Net door de tuin lopen bulderen van t lachen hierom, thanks!
www.lorentzveilingen.nl
www.lorentzveilingen.nl