Bombario // Noordwijk

bombario

Gepokt en gemazeld
Ik heb eindelijk solo weer nieuwe muziek uit. Dit is mijn nieuwe single Noordwijk, die ik maakte na een weekje vakantie aan zee. Een keer raden in welke plaats 😊

Enjoy 🍻

P.S. Kennelijk laat de embedded Spotify-player alleen een fragmentje horen. Ik zal kijken of ik de hele track ergens kan stallen en delen.

Laatst gewijzigd:
Hoek van Holland? :D

Bijna goed. Egmond 😉

Echt bombarie track weer. Hoor ook mooi je vooruitgang! Goed bezig!

Dank voor het luisteren en de aardige woorden. Dit vind ik zelf ook het leukste om te maken. Af en toe maak ik wel wat harders of minimaler, maar uit melodieën en akkoordprogressies haal ik de meeste voldoening. Vaak beginnen nummers ook achter de piano, beetje improviseren en opnemen met de telefoon.

Ik hoorde enkel een preview van 10 seconden (geen Spotify :o:), maar wat ik hoorde klonk als een professionele productie. :okdan:

PS: vakantie aan zee in NL in November? 8D
Vermoedelijk wel lekker rustig als je ligt te zonnebaden op 't strand? :D

Groet, Dorian

Laatst gewijzigd:
PS: vakantie aan zee in NL in November? 8D
Vermoedelijk wel lekker rustig als je ligt te zonnebaden op 't strand? :D

Haha, deze opende ik als eerste na een weekje vakantie aan zee. En hij klonk meteen weer goed, dus daarom heb ik hem afgemaakt en meteen maar Noordwijk genoemd.

Dat doe ik sowieso veel vaker. Nummers een heel eind maken en dan een poosje laten liggen. Als ik ze dan na 2 of 3 weken - met frisse oren - nog steeds goed vind, maar ik ze helemaal af.

Dank voor het luisteren!

Back